21 October 2012

WORDLESS SUNDAY (21 OCTOBER 2012)

♥ Semuanya BERMULA DARI HATI, kerana itulah betapa pentingnya BERSANGKA BAIK pada insan yang lain..kita TIDAK SELAMANYA BETUL dan dia TIDAK SELAMANYA SALAH..♥

p/s : renung-renungkan 

14 comments:

hainom OKje said...

Betul tu... masalahnya nak mendidik hati jadi macam tu agaknya macamana ek Dedeq....... kadang2 tu terlepas jugak bersangka buruk... hu..hu...

apa pun kena tekadkan dalam hati berazam untuk menjadi lebih baik dari semalam

~didiey~ said...

susah nk menjaga hati dr terus bersangka kt org lain.rasanya ramai antara kita yg lebih mudah bersangka buruk n fikir negatif dr bersangka baik n berfikiran positif..

mungkin lepas nie dedeq boleh share plak cara2 menjaga hati :)

~nice entry~

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

positif ngan semua org n benda.. insyallah kite rasa tenang

Wak Gelas™ said...

wak poun takut kalo de orang saket ati kat wakk.. uHHuuuu

hainom OKje said...

Setuju Kawai.... memang akan tenang bila semuanya positif!!!

Mieya Atiera said...

Yup, betul tu.

nik ros said...

ok.akan di renung2 kan :)

Pykaa Pdott said...

btol tuh akak , adik sokong sangat , berfikir baiklah trhadap org lain :)

trah zain said...

betul3.. hati penentu perbuatan kita...

Jna marcello said...

i love that word..tidak selamanya kita btul dan bukan selamanya kita salah.. nice sharing yunk ;)

Sue PeLik said...

tak salah nak bersangka baik. setuju sangat setengah orang terlalu negatif. tak kata orang lain jugak. kadang2 saya sendiri jadi negatif sgt uhuhuhu

MRS Rongoks said...

setuju ! ^^

Mrs Velentine said...

hati ni kena jaga..so akak setuju..

Mrs Velentine said...

hati ni kena jaga..so akak setuju..