15 October 2012

GARA-GARA KAK SHIDA LA NI

assalamualaikum ..

wee~ wee~ 

aku suka sangat-sangat kot .. haha

terima kasih kepada KAK SHIDA ..

korang perasan tak blog aku ni dari kaler hitam dah jadi kaler ungu ? hehe ..
haaa .. ni gara-gara kak shida la .. suka dan puas hati sangat bila kak shida menukarkan yang lama kepada yang baru .. berbaloi .. hehe ..

aku rasa semangat gila nak update entry .. setiap saat kot nanti aku update .. hahaha .. boleh ke ? .. alhamdulillah .. 

tengok .. terlompat-lompat .. suka sangat punye pasal la ni .. haha ..

p/s : apa pendapat dan pandangan korung tentang blog aku yang baru ni ? cun tak ? hahaha

18 comments:

Mieya Atiera said...

baru nampak terang sikit blog nie.

Cikgu Ma said...

baru la clear cenggini ^_^

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

patutla purple mata biruku...>.<

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

patutla purple mata biruku...>.<

cci said...

baru cun... dan kemass... ^_^ dan TERANGGGG.. ehehe.. x dek la malap jerk.. :P

Arina Shamsul said...

comel dan kemas :)

Jna marcello said...

yeayy (^^)/ jna tumpang semangat sekali heeeee ;p

aiN NaJwa said...

Kemas dear..semoge sentiase update yer..(^___^)..hehehe...

JaNnaH said...

awesome.. cerah mate bace entri kat sni.. tapi tbe2 teringat rebina.. hihihihi

Pykaa Pdott said...

dah cantik dah blog akak syg nie . untung la :)

hainom OKje said...

Cantik...cantik...tukau tukau ok jugak mengelakkan jemu!

RazFiRa said...

owhh cantikkk

Khairun Solehah said...

comey dah blog ni =)

nik ros said...

cantik dan kemas..jeles nya.dah la warna feveret sis :)

Sue PeLik said...

suka sampai terlompat2???? hehehehe

Mrs Velentine said...

mmg cantik

shidaR said...

mstlah cun ekekee :p

Mia Liana said...

nampak cun sangat....