11 October 2012

SPONTANEOUS THURSDAY (11 OKTOBER 2012)

KALAU TAK BOLEH BUAT BAIK .. JANGAN BUAT JAHAT .. SEBAB .. TAK BUAT JAHAT TU PUN DAH CUKUP BAIK .. 

p/s : renung-renungkan .. selamat beramal

oh takde kena mengena .. haha ..

12 comments:

nik ros said...

btol sgt.tak nak buat baik diam2 sudah.sebab lg elok la dr buat jahat kan.

amboi kurusnya dia..hehe

Herma Julianny said...

betul juga kan...
kalau tak mampu nak berbuat baik, diam-diam jelah jangan buat jahat pula..=p

- Crow Nick - said...

insaf...
(_ _")

hainom OKje said...

Betul tu agree sesangat..... macam OKje cakap kat anak OKje.... Kalau rasa tak nak kemas jangan le main benda tu.. yg kecik tu le suka main patung! lebih kurang le tu maksudnya..

hainom OKje said...

Dah lama tak gi tepi pantai...

Jue Jaynee said...

huhu...no comment..haha

ya betul betul betul

Mrs Velentine said...

insaf..ehm tgh sms sape

Nor Zilla Sensei said...

masalahnye kita nak buat baik diorang berprasangka buruk plak..nasib baik tak buat jahat..ahha

Mieya Atiera said...

Yup, betul tu. mendalam betul makna quote nie.

Chic Na said...

termenung..

betul betul betul.. ;)

shidaR said...

betul tu hehee..duk pening msg sape tu??

Pecinta pink^^ said...

saya setuju patbelasratus kali..hoho ..