2 October 2012

NUFFNANG NAIK TANGGA

assalamualaikum ..

korung-korung .. aku hepi sangat hari ni .. kenapa ? sebab BE aku dari hari tu lagi duk asyik RM3.85 je .. tak naik-naik .. tapi hari ni aku teringin nak log in akaun nuffnang aku .. dan WOW .. 12 BE aku dapat .. tetiba naik mendadak .. ALHAMDULLILLAH .. rezeki aku tuk nikah tahun depan kot .. haha ...


 mungkin bagi korung yang da banyak tu sikit je rm10.55 tu .. tapi bagi aku .. cukup banyak .. haha .. sebab .. aku da lame sign up nuffnang tapi baru-baru je letak iklan dia .. so .. banyak ni da dia kasi sama aku .. kehkehkeh ..

p/s : korung .. terima kasih sebab sudi klik-klik kat nuffnang aku erk .. 
dan
nampak gayanya .. duit tabung nikah aku semakin naik naik dan naik .. yey .. tahun depan nikah .. hohoho

NUFFNANG .. MEKASIH .. SAYANG LEBIH-LEBIH .. hahaha





26 comments:

Mrs Velentine said...

wah bestnye dpt be..akak dpt cpc jer RM19.00

cik nana said...

ish ok lah ni. kite punya pun alahai lambat nyeee naikkkk. hik

Everything's Everythings said...

Boleh lah belanja aku nasi lemak lepas ni ;D
Nak kena buat juga lah Nuffnang ni.. tpi org ckp ad virus betul ke?

Aishah Jahirah said...

12 BE...banyaknye.akak xpnh cashout lagi,bertahun ngumpul...:)

duniafana said...

terbaekk bro

Arina Shamsul said...

nufnang akak tak pernah tengok lagi sekarang ni..hahaha.

nak p tengok la juga..hehehe.


wah dia dah nak nikah tahun depan..semoga dipermudahkan ye dik :)

Jna marcello said...

wahhh JOM share is caring hehe

NUR said...

YEAY,, TAHNIAH..
Fenomena pelangi bentuk cincin: 2 oktober 2012

JOM JOIN GIVEAWAY BE NUFFNANG

fifie said...

Awak macam mana dapat CPUV tu. Yang rm2.50 tu,. Fie tak pernah lagi dapat yang tu

cci said...

cci pon naik gak.. ehehe.. ^_^

cik nana said...

aah la..BE kite pun harini naik mendadak sebelum ni tak pernah dapat BE pun.

elyna mirsada said...

hehe..bgus ler tue..leh kwin nt

.::: Princess MOMOY :::. said...

wah...dah nak kawen ker dear
tahniah untuk nuff
kalau jadi nx year , jemput la momoy yer

cikpjaz said...

tahniah =)
sikit2 lama2 jadi bukit =)

p/s: ingin tahu istilah twitter yg popular skarang..jom singgah sini..

http://www.cikpjaz.com/2012/10/istilah-popular-dalam-twitter.html

ejulz said...

waaaa.. seronok laa.. hehe..

shidaR said...

wahhh byk2 hehee :) leh belanja shida mkn kan heheee :D

- Lordz Lucyferz - said...

Aku dapat RM2 je...tu pun dah 6 bulan pasang nuffnang.Sebab marah aku terus buang iklan ni =(

::dEyb:: said...

Alhamdulillah ;)

Cikgu Ma said...

wah...banyak dah duit dia...hehe

Sue PeLik said...

wahhhhh banyakknyaaaa kita baru berpa ringget jer huhuhuhu

Sue PeLik said...

wahhhhh banyakknyaaaa kita baru berpa ringget jer huhuhuhu

ayut said...

BE nek ea..leh dh kawen :D

kak siti said...

kebanyakkan orang lain pn naik tau, nuffnang skng system down, sama la gn churp2...kak siti punya tetibe je ade earnng sesat dari tahun 2009, sedang kan baru je join tahun ni..kekekekke...

ainur roslan said...

wow..dah banyak duit tabung nikah dye ;)

ainur roslan said...

tunggu sikit lagi, bolehlah dedeq kawen hehe

ainur roslan said...

blogwalking.. singgah sini :)