3 October 2012

SEGMEN : BE MY FOLLOWER BY DIDIEY


petang yang redup .. membuatkan mata aku pun redup duk kat kedai ni .. haha ..

cara untuk aku memaktivkan balik mata yang tengah redup ni ialah memblogwalking .. haha .. see .. nampak di situ BM terabur .. 

tengah-tengah skodeng blog orang .. aku nampak segmen dari seorang blogger yang bernama DIDIEY .. ecece .. terus aku join segmen ni .. bukan apa .. disamping join segmen ni .. ia juga boleh mengeratkan hubungan kita sesama manusia / para blogger kan kan ? 

bilangan follower aku semasa wat entry ni ialah 748 orang ..  target follower yang aku nak ialah 1000 orang .. 
tinggikan target aku ? takpe .. target tinggi .. usaha pun tinggi .. ya dak ? hehe .. 

p/s : lapar giler .. tak jumpa nasi lagi hari ni .. hujan pula tu .. sian perut .. sob sob ..

14 comments:

~didiey~ said...

thanx sudi join..
dah letak link awk dlm senarai peserta..nnt terjah peserta laen k :)

Everything's Everythings said...

Ni memang nk pulun cari follower ni xD
selamat bersegmen, semoga sampai lah 1k follower..
kalau tak smpai juga, nnti kau buat la segmen sendiri xD

- Lordz Lucyferz - said...

wahhh nanti femes lah dia bila ramai follower...nak jugak =3

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahhh... gus luck dear juin
semoga dapat 1k followers tu yer. Amin

CikZaitul said...

selamat bersegmen ye..

dah pollow u :P

Budu Bilis said...

singgah sini dari segmen yang sama. sorry lambat sb takda masa nak BW.. done follow u

http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/09/segmen-be-my-follower-by-didiey.html

shidaR said...

selamat bersegmen dear :)

Hatoru Bisco said...

dari segmen yg sama :D

http://hatorubisco.blogspot.com/2012/10/segmen-be-my-follower-by-didiey.html

done follow.. follow me back :DD

#761

HudaMJ said...

terjah sini dai segmen yg sama. i dah follow u. feel free to visit my blog yg x sberapa and follow ya dear ^_^

http://hudamj.blogspot.com/2012/10/segmen-be-my-follower-by-didiey.html

miz ruha said...

singgah dari segmen yang sama... ^_^

http://bird7842.blogspot.com/2012/09/segmen-be-my-follower-by-didiey.html

Jue Jaynee said...

singgAH N follow,,

menanti kunjungan balik..

http://juejaynee.blogspot.com/2012/09/segmen-be-my-follower-by-didiey.html

Wina Suhaimi said...

Following you from segmen http://winasuhaimi.blogspot.com/2012/10/28-segmen-be-my-follower-by-didiey.html
Nice blog of you :)

nuramalina mohdazam said...

dari segmen yang sama.:)

KhaiRul Azmi said...

dah follow

http://ciffahmimalomuchacha.blogspot.com/2012/09/segmen-be-my-follower-by-didiey.html