31 October 2012

SPONTANEOUS THURSDAY | SELESAIKAN MASALAH

CARA TUK SELESAIKAN MASALAH BUKAN SELESAIKAN SEMASA MASING-MASING TENGAH BARAN N HANGIN .. TAPI SELESAIKAN SELEPAS SEMUA DALAM KEADAAN YANG TENANG N WARAS .. INSYA ALLAH ♥
 p/s : aku reka sendirik ni haa .. takde copy paste taw taw .. haha .. leh keluar ayat ni sebab pengalaman .. kalo setle masing-masing tengah hangin .. habis la .. segala mende dalam hutan tu terkeluar .. hahaha ..
 sekian , terima kasih

10 comments:

Pykaa Pdott said...

btol tuh , pyka kalau gdo dengan pdot pon kdang2 sgala bnatang dalam hutan pyka sebut . hahaha :p tapi tuh dulu , skrang tak dah la . haha

Mieya Atiera said...

Y6up, setuju.

.::: Princess MOMOY :::. said...

eceh...tunjuk kasut pula
hehe...betul tu dear
time marah biar cool down dulu
pastu baru debat kalau nak sgt

hainom OKje said...

Dedeq... setuju tu....kalau tgh hangin suh buat keputusan....terus bercerai...ha....ha....

Mrs Velentine said...

setuju...

ayut said...

nk tali kasut wane wani tuuuuu....hihihi... :) tp nk tunggu tak hangin mmg lmbtla..rsa klu tgh hangin tu mmg nk puaskn ati time tu jgk...hihihi..oppss..jgn ikuttt perangai itu :D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

setuju tu dedeq hehe

Jna marcello said...

yup yup btul tu deq..bila dlm keadaan marah tu yg jadi dabel hangin kekke :D

shidaR said...

betull setuju tu hehee ^_^

cci said...

setuju seangat.. er.. lawa kasut..