20 March 2022

Part 1 | Trip Jalan2 Kelantan

Ps:/ Trip ditaja oleh POKET En ❤️

Jam 11 pagi aku pergi ambil dia kat tempat kerja sebab kereta dia bagi aku guna selama dia duk kerja .. dalam perjalanan tu aku sempatla isi minyak kat Petronas Permaisuri..

Lepas amik En ❤️ .. kami pun gerak la ke tempat yang dituju..

Carwash JERTEH (BAJET RM7)

Oppps sebelum tuu .. disebabkan kereta aku naik tak basuh .. hahaha . macam ape dah kereta .. En ❤️ singgah masuk mesin carwash kat jerteh . Xpernah2 aku masuk dalam mesin weh . pirst time .. jakung . haha . 

Selesai je basuh kereta .. kami bertolak ke kelatey .. hahaha

Dalam perjalanan. . 

En ❤️ : Nak makan kat mana ?
Aku : Nasi ulam budu
En ❤️ : Ok jom 

Nasi Ulam + budu BUKIT YONG , JERTEH (BAJET RM27)


Wallaweh .. kalau bab makan ni .. jarang aku tolak .. nak nak kalau ulam budu .. mak mertua lalu pun xperasan .  haha .. nasib la 1 kepala 

#hahaha .. kalau bab makan ni jarangla kami tak 1 kepala.

Settle makan2 .. perut dah full .. ngantuk la plok .. nak tido kan tak tergamak biarkan dia drive sorang2 kan .. so kita suruh dia karoke 😝 .. pasang lagu peberet dia kuat2 .. 

Next part 2 ..........