3 October 2012

DUM DAM DUM DAM

assalamualaikum .. selamat hari - hari korung-korung .. 

dum dam dum dam .. 

" lari-lari"

" tolong-tolong aku kena tembak .. "

" arghhhhh"

" jangan tembak kami "

hahaha .. nampak dialog kat atas tu ? nampak nampak nampak ? 

tula dialog yang aku rasa yang keluar dari mulut menatang tu .. 

korung nak tahu ? 2 bijik kereta masuk kat kawasan perumahan yang aku duduk ni .. semuanya cina-cina .. 


dan dan .. dorang datang nak tembak "BARBIE" hahaha .. ala .. minatang yang lubang hidung dia besar tu .. ada kaler pink dan ada jugak kaler putih dan kelabu tu .. haaa .. kenal idak ? tak kenal search google taw taw .. kuikui ..

masalah  BARBIE ni muncul di sebabkan ada peneroka masuk kat hutang belakang perumahan aku nih .. nak buat apa ntah .. kot-kot nak buka perumahan baru ken ? hoho ..

so .. tempat tinggal BARBIE terancam la .. jadi dia datang membuat markas kat kawasan perumahan ni ... tak naya kalo terpijak najis dia ? kena samak la .. da la musim hujan ni kan .. sob sob .. sadis kalau kena ..

hahahaha .. 

ok dah .. 

info semasa di taman perumahan permai jaya .

selamat pagi korung ..


10 comments:

Azera Aziz said...

Salam & Selamat pagi..

Azera dah follow sini ye...

Dijemput untuk join segmen Azera....

[GIVEAWAY] Kelasss Kau! Apa Rahsianya?

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

aiyak,,, kasi tembak itu menatang.. varvie sungguh..>.<

Sue PeLik said...

hahahhaha saya mati2 hengat cerita unsur2 ganas neh siap aksi tembak menembak lagi neh huhuhuhu

cci said...

hahaha.. iye ke.. alahai.. erer.. barbie tu comey x.. wahhaha.. larikkk....

Jna marcello said...

wow barbie ehh hehehhe ;p

ayut said...

blkg tu kebun besar ke?taman kan?
dahsyat klu ada barbie tu byk..tp bkn slalu gak dpt tgk barbie kan.hihi :p

Everything's Everythings said...

wahhh2 cepat tembak la barbie2 tu apa tnggu lagi xD

Nor Zilla Sensei said...

mak ai..kasik tembak itu punya barbie oo.. jadi varvi dah barbie tu..hahaha

~didiey~ said...

haha!!kiut je....

shidaR said...

dedeq kena pkai terompah la cmni tgi skit hahaaa ^_^