14 October 2012

DOLLYLICIOUS

assalamualaikum 

selamat petang korung semua .. 

isnin lepas posmen datang berlumba-lumba buat kali ke 2 kat kedai aku .. terkezut terheran dan tersenyum aku sorang-sorang lepas datang nak buka kedai .. tengok-tengok ada sampul surat lagi .. risau bimbang cuak .. yela kan .. takut ada yang hantar surat berbaur ugutan je .. haha .. 

tapi bila ambil dan buka .. tengok ada menda ni 






comelkan comelkan .. KAK CCI yang kasi sebab jadi pengomen tegar kat blog dia .. hehe .. mekasih ..

p/s : kak cci .. nanti bagi la lagi erk ? haha .. mekasih kak cci .. suka sangat-sangat ..

14 comments:

Mieya Atiera said...

Comelnya. Jelesnyaaa..

Nurulee said...

Comelnya benda tuuuu.

.::: Princess MOMOY :::. said...

comelnya comelnya
apa tu dear
note book dan sticker ker

Sue PeLik said...

hahahah untung laaa dia!!! hehehhe tapi memang comey kot! huhuhu

Cik Kay Jue said...

jelez nyer ckj tgk.. comel!

cci said...

sampai da.. ehehe.. aritu msg fon akak ek.. sory.. akak ni salu pelupa.. ^_^ jd terus x bls msg deq.. huhuu :P

wah.. lega deq suke ngan bookmark nwish kad tu.. eheh.. :P

Myra Abdullah said...

wah! comeellllnyeeeeee =D

Cikgu Ma said...

jelesnya..nak jugak..hihi...

memang sangat cumil ^_^

MystoryPic said...

alamak jeles nya... chomeeey

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

yeah kite dapt gak... hikhik seronok kan

eita said...

comel nyer...

Cik Nas :) said...

comel sgt :D

shidaR said...

comel kan hehee..shida pun dapat dah heheeee :D

Mrs Velentine said...

wah bestnye