24 January 2013

MACAM MANA BOLEH LEKAT NI ?

SUMBER : FACEBOOK

+ agak-agak mesti budak ni main turunkan badan dulu ikut celah kerusi tu kan ? tapi napa tak tarik je dia belah depan ? COMFIUS .. $%^&*

13 comments:

Niena Reen said...

eh eh. pelik pelik.

Shida Radzuan said...

xpahm xphm huhuhu..sian budak tu..

zaza nizam said...

mcm2 skrg ni kan! hmmmm

hazwan hairy said...

ish mcm mn blh jadi ni..

hainom OKje said...

he..he... siannya...dulu anak okje ada termasuk celah meja tau Deq... tapi nasib besi meja tu yg lembut...alah meja makan yg murah le he..he... so Arjuna kepakkan sikitlah...

aTieYusof Family said...

isk..isk..kesian tgk budak tu!..mcm mane boleh sangkut?..bahaya tau..

~AmyLiana86~ said...

macam2..hehe

Deqla manjew said...

alahaiii.. kesiannye.. tp camne la boleh lekat tu eh? aduiyaii.. kalo tarik belah dpn je x muat gak kot? huhu.. jgn digergaji kepala skali sudah la.. haha

Sue PeLik said...

apakah?? hurm macam mana laa boleh trmasuk dalam tuh? budak2 sekang neh hahaha ganas betoi laaa

azizah :) said...

astaga! kesiannya lah hai..bahaya tu.. jangan tiru aksi ni lagi..hee

nik ros said...

kesiannyer. mcm mana boleh tersekat tu

Saya Disini said...

la...mcam2

Mrs Velentine said...

awat tak tarik dr depan