5 January 2013

DARA RM5,000

TUNGGU...pelacur menunggu pelanggan di hadapan bilik di pusat pelacuran terbabit. 
KAJANG: Tidak cukup dengan memanipulasi wanita warga asing dengan menjadikan mereka pelacur, satu sindiket pelacuran di bandar ini bertindak lebih berani apabila dengan bangga mempromosikan pelacur yang mereka dakwa masih dara.

Dengan caj dikenakan RM5,000, pelanggan yang melanggan ‘pelacur dara’ itu turut diberi kebebasan membawanya ke mana saja selama tiga hari.

Sindiket itu yang beroperasi di tingkat satu sebuah hotel di sini menawarkan pelacur dari Vietnam yang berusia 17 sehingga 21 tahun.

Aktiviti tidak bermoral sindiket itu terbongkar hasil penyamaran wartawan Harian Metro selepas mendapat maklumat orang awam.



Seperti biasa, sindiket itu berselindung di sebalik perniagaan spa dan refleksologi, namun ada ruangan berasingan disediakan untuk kegiatan pelacuran.


"INI PAKEJ LAIN DARI YANG LAIN ... "kata wong , seorang anggota satu sindiket yang dengan bangganya mempromosikan pelacur didakwa masih perawan pada harga rm5,000 . menurut bapa ayam itu , dengan caj berkenaan pelanggan turut dibenarkan membawa ke mana saja langganannya itu yang berusia antara 17 hingga 21 tahun selama tiga hari ..

12 comments:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

APA KES LAH JADI MCM NI...

ieja amieja said...

sindikit2 mcm ni berleluasa..yg herannya dorang x serik2 kena serbu..yg herannya ramai jg yg mengaku 'ISLAM' turut sama melanggan..sadis betul

Leeza dayasari [santai leeza] said...

harap sgt isu mcm ni tak berleluasa.

nik ros said...

amboi..murahnyer harga dara yea
mcm2 kes la diorg ni

Farah Waheda Wahid said...

senang2 jer kan deq orang sekarang nak carik duit...jual manusia...huh... macam lah takder mender lain...

deq...cuba tengok entry semalam..ekekeke... akak jadikan deq featured blogger #15 kat bubblynotes... ^_^

kak nora said...

macam2...bunda singgah sini?

hainom OKje said...

Bikin malu penduduk Kajang ini macam!Hotel apa eh... biar okje terjah!

azizah :) said...

astagfirullah...harga diri perempuan begitu murah sekali...huhuhu

jaakechik said...

semoga mereka cepat sedar dan bertaubat...amin...

Sue PeLik said...

macam2 laaaaaaa. makin lama dunia makin pelik orang makin teruk. haish.

Mrs Velentine said...

mcm2 lah

shidaR said...

gila btol..naseb dpt dbnteras...