22 January 2013

KAK SHIDA | UZU | KAK CCI

assalamualaikum ..

alhamdulillah .. hari ni diberi kesempatan untuk menaip entry .. 

sejak kerja jadi kerani ni .. penat wokk penat .. walaupun kerja dia tak penat sangat tapi otak yang penat untuk mengira-ngira .. kuikui ..

KAK SHIDA , UZU dan KAK CCI ..

terima kasih sebab sudi bagi deq kelendar dan bookmark dan sticker dan kad dan sijil .. cantik dan sangat menghargai .. maaf sebab baru nak buat entry .. sibuk + banyak sangat masalah = takde idea .. hikhik ..




p/s : untuk mereka yang dapat buah tangan dari deq .. deq da pos buah tangan tu .. tapi guna pos biasa .. maaf kalau lambat sampai sikit ..

14 comments:

Cikgu Ma said...

wah..bestnya...

Lissa LaLissa said...

bestnyaa,. ^^

Budak Kampung said...

tahniah

Shida Radzuan said...

sama heheee :D
xde ape nk beri bnde simple jer..

Sya Chot .. said...

ok chot cmburu disini !! nk gak sijik cam tu..huhuhu

Arol Mubin said...

Wah, siap dapat sijil lagi tue! Tak sabarnya nak tunggu buah tangan daripada akak. Harap selamat sampai. :)

michelle De hunny said...

caya la dedeq :D

Emas Putih said...

hehehe wowowowowwwwooo hehhe

fifie said...

Wahhh hebatnya dedeq, fie nie sejak berblog tak pernah dapat apa apa lg. Sobss

Sue PeLik said...

alamak!!! bestnyaaaa!!! nak jugakkkkkk. huhuhuhu. mcm mana nak dapatkan sijil neh?? :P hehehe

Rien Rose said...

wahhhhhh

hainom OKje said...

best jugak buat macam sijil penghargaan tuk top commentor tu ek Deq.... buat kenang-kenangan ...he..he

azizah :) said...

tahniah! comey comey :)

Mrs Velentine said...

bestnya dapat sijil