6 January 2013

MEE LADNA

mee ladna .. korung pernah makan tak ? pernah ?

aku ? baru kali pertama belajar makan .. jakung kan ? hahaha .. 

sedappp weyy .. sedapp .. nak nak kalau tukang masak tu memang betul-betul pandai masak .. perghhhh .. sampai menjilat sudu aku makan tadi tau .. hahaha .. tak cukup okewhh .. 



18 comments:

Misz Mieza said...

Dah biasa dengar, tengok & cuba.. Kalau kena tukang masak best mmg sedap giler.. =)

Farah Waheda Wahid said...

yummylicious... tiber2 kakak teringat pulak kueyteow ladna masa keje kat office lama dulu...terliur nih... ^_^

IntaNBerliaN said...

wah, nampak sedap!! :-)

~didiey~ said...

selalu makan key teow ladna..xlah selalu..pernah..hehe

Pykaa Pdott said...

adik pnah mkn dah, memng sdap la akak syg.

ANNA MARIANA said...

belum pernah cuba..kena cuba la lepas ni..

Miss Zahirah said...

xprnh try lgi.. sdap ke?

Mrs Velentine said...

x pernah makan

P.A. said...

akak pnh mkn...k/teow ladna kot...tp dh lama xmkn....huhuhu

azizah :) said...

nyumnyum menyelerakan.. belum pernah rasa lagi ni..

Sue PeLik said...

hurmmm tgk mcm sedap jerk. tapi serius tak brapa nak selera sangat makan mee ladna neh. huhuhuhu

hainom OKje said...

dulu masa okje keje selalu makan tengahari dgn makanan cam nilah... jap mee ladna, jap kung fu... sekarang dak lagi...hu..hu

nik ros said...

sis pun tak pernah makan..hehe

Sya Chot .. said...

sya xboleh gooo dengan mee ladna ni..xblh telan..hee

cik dah faridah said...

kesukaan cik dah ni....wah kalau makan rase x nak share ngan anak tau...giler tamak..hehehhe

Arina Shamsul said...

Mee ladna ni mee kueh tiew ke dik? Hahaha

shidaR said...

ladna..hehee penah dgar xpenah mkn hehee..penah mkn tp rasa2 dr emak order kalo mkn kat lua heheee..

Jna marcello said...

deqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq sedapp nyeeeeeeeeeeeeee *sedih sbb dpt tgk gambar je