3 January 2013

IKHLAS DARI ULU HATI YANG TENGAH PEDIH

Aku tidak mencarimu tetapi Allah menemukan kita di saat kita masih tercari-cari haluan dalam hidup. Kau membawa sinar dalam hidupku. Bukan kerana rupa jua bukan kerana harta aku memilihmu, semuanya kerana agama dan pegangan yg ada padamu. Tanpa bersua muka kita pertahankan hubungan ini semata2 utk mendptkan keredhaan ilahi dan demi menjaga syariatnya. Aku menyangimu dan mencintaimu kerana ALLAH dan akan selamanya menyayangimu wpun kau tidak di takdirkan menjadi milikku..

- INCIK HUBBY .. for you -

14 comments:

Farah Waheda Wahid said...

deq..akak ingatkan aper la tadi dari ulu hati yang pedih tu...ekekeke...btw...nice entry... ^_^

Kelana Cinta said...

Moga kasih berlanjutan~~

Deqla manjew said...

fuyoo.. tacing aii.. haha.. psst.. jeling2 kat bloglist, xde eh blog sy..?? hahaha.. :p

azizah :) said...

sedih je ni...moga jodoh berpanjangan yer.. akak doakan :)

yana aina said...

tajuk tue menarik .. hehehh moga pnjang jodoh kalian .. amin ^^

trah zain said...

dedicate benda yg sama la u incik future hubby i,,hehe
no matter whom, I'll stay loyal like satay orite,,hehe (^_*)

diana said...

wah..sweet.:)

Ema Blog said...

berbahagia dgn suamimu

Jna marcello said...

untung cik hubby dpt GF SWEETTTTTTT sgt!!!!!

Sya Chot .. said...

ingat kan entry pasal pedih ulu hati td..hehe ingatkn untuk hubby dia..hee

nik ros said...

jiwang
apapun moga bahagia yea deq

Cik Ummi said...

hm.. incik hubby?
..sapa tinggalkan sape ni? huhu...

sorry, tataw pape terus menyampuk. haha


p/s: 1071 datang melawat ! =)

Michelle Hopell said...

dari ulu hati.. wow dasat. hehe..
so sweet of u ^___^

hainom OKje said...

Wah encik Hubby mesti kembang tak kempis ni Deq...