17 November 2013

SAMSUNG GALAXY CAMERA

Assalamualaikum


BACA sini dulu .. http://najihah90.blogspot.com/2013/09/dapat-samsung-galaxy-camera.html

Alhamdulillah .. lepas bertinggek-tinggek dugaan datang dalam hidup aku .. rupa-rupanya ada hikmat disebaliknya ..

Hari ni adalah hari yang cukup buat aku hepi .. hepi sangat-sangat sampaikan habis wall fb aku duk upload gambar . hahaha .. (sori yea kekawang .. penuh noti dari aku)

Hp samsung galaxy camera ni aku nak wat hantaran nikah tau .. alang-alang dapat mende cantik dan mahal kan .. kihkih .. save bajet . alhamdulillah .. harap-harap .. lepas ni makin banyak rezeki aku .. amin 

Ni haa .. pic hp samsung galaxy camera yang aku dapat ..







ada sape-sape guna hp samsung galaxy camera tak ? besh ? pless kongsi-kongsi . hehe .. 


5 comments:

ejulz said...

waaaa.. tahniah.. :)

Sabrina SA said...

Bestnya kak... Untungnya >_<

Jemput lah join GA Ina ye..
http://sebabakusabrina.blogspot.com/2013/11/end-year-giveaway-by-sabrina-sa-nur.html

Azim Aris said...

nk beli la nnti hehe...Blog saya :
Azim Aris

Tak Mungkin Benar

Muhasabah



follow ya :)

Pykaa Pdott said...

Untung laaa . Nak dpat hadiah jugakk . Huuu

wada :) said...

waaah ~
dulu pun teringin nak pakai samsung camera ni tapi tak jadi.
tahniah, by the way :)