28 September 2013

DAPAT SAMSUNG GALAXY CAMERA

Alhamdulillah .. 

Betul kan orang cakap .. kalau nak mendirikan rumahtangga ni .. rezeki melimpah ruah (lambat lagi) haha ..

Hari tu ada orang dari pihak ESSO kol aku .. cakap aku da menang cabutan bertuah HP SAMSUNG GALAXY CAMERA .. tapi untuk mendapatkan HP ni .. aku kena jawab 1 soalan .. hahaha .. dan aku jawab dengan betul .. so apa lagi .. aku menang .. tapi dia cakap .. pemenang akan diumum secara berperingkat .. aku pulak cabutan yang terakhir .. 1 bulan lebih aku duk tunggu pihak ESSO umum nama pemenang .. hahaha .. lama tu kan .. sampaikan aku da pikir betol ke tak aku dapat hp ni . hahaha .. dan ternyata ... jeng jeng jeng ..

AKU MENANG DAN NAMA AKU ADA DALAM SENARAI PEMENANG TU .. (sekarang tengah tunggu hp .. haha)







 Semua ni sebab kak IEDA yang buatkan kad tu tuk aku .. alhamdulillah . kak ieda selalu tolong aku dalam semua aspek .. SAYANG KAK SESANGAT .. terima kasih untuk semua ni .. 


comey kan comey kan <3 >3

17 comments:

Sukma Haron said...

tahniah dear....

Sukma Haron said...

tahniah dear...

Afiqah Adzan said...

Wah tahniah bestnyaaa

Cik Mun said...

tahniahhh ye :)

Norhasniza Khalid said...

wah.. seronoknya.. tahniah dear..

Syuhada Salleh said...

tahniah sis..

Ann Ishak said...

tahniah :)

Emas Putih said...

jeles ....... ! haha

Pykaa Pdott said...

Wah jeles . Nak jugakkk .

Anis Zahidi said...

Seronoknya :) jeles ni jeles huhu

trah zain said...

waa.. jeles....nk jugak,,haha

huny madu said...

Wahhh bestnya.. tahniah deq

Nyamuk Terbang said...

wah rezeki

Eyma su said...

bestnyer nak jgak..^_^

Deqla Manjew said...

bestnye dpt hadiah henpong... mmg murah lah rezeki bakal pengantin nih.. tahniah dear... ;)

Ibu Lala said...

Wahhh bestnya adiah tu. Menarik. Leh tangkap gambo ms majlis nanti kan.

wada :) said...

tahniah :)