21 September 2013

22.9.13

Alhamdulillah .. hujan panas ribut petir plaka gaduh nangis suka duka sakit demam bengkak merah seliuh .. semua da lalui selama 7 bulan .. kihkih .. 

Selama 7 bulan aku kenal dengan INCIK MAMAT ni .. ternyata dia sangat-sangat-sangat-sangat penyabar orangnya .. dan baik .. dan sporting .. dan senang nak minta tolong .. dan tak pernah wat aku rasa sedih .. marah dan sunyi melainkan aku sendiri saiko diri aku dan gaduh dengan dia .. hahaha . semua sebab aku . wahaha . aku tak reti nak jaga hati orang .. mybe sebab aku dah penah kena dulu .. oh abaikan . tu kisah dulu .. kisah sekarang .. aku cukup cukup cukup bahagia ..

Oppps . aku cukup suka dengan 1 ayat ni .. 
"Saat kita mencintai seseorang kita sangat bahagia dan sangat brsyukur pada Allah..tapi di saat kita patah hati .. keseorangan atau kebanyakan orang merasa bahwa Allah tidak adil pada kita,tanpa kita sedari ataupun berfikir bahwa Allah mungkin akan menggantikan org tersebut dgn yg lebih baik untuk kita... Jangan lah menyesal ketika kita harus kehilangan orang yg kita cintai kerana mungkin dia bukan yg terbaik untk kita.. Percayalah Allah tidak mungkin merencanakan hal buruk pada kita,smua pasti ada alasan dan ada hikmah yg baik untuk kita"

 SELAMAT HARI KE 7 BULAN TOGETHER INCIK MAMAT DAN CIK SEMEK ..  









hehehehe .. coklat sebagai hadiah 7 bulan together . hahahaha .. 

Setiap detik aku memikirkanmuSetiap detik rindu meracunikuSetiap detik teringatku padamuSetiap detik apa terus begini 
(22 bulan 9.13 .. bulan 10.13 .. bulan 11.13 .. bulan 12.13 .. bulan 1.14 .. bulan 2.14 .. bulan 3.14 .. bulan 4.14 .. bulan 5.14)

9 comments:

Pie Daus said...

so sweet! Haha

Pie Daus said...

so sweet! Haha

Pie Daus said...

so sweet! Haha

Anonymous said...

wah wah.... sweet nye bby... emmm syg bby ketat2.... emm taw pom psiko diri sendiri... huhuhu

pape pom abi nk kite kekal smpai akhir hayat....
abi bkn penyabar ngat.. tp bby org yg abi sygggggggggggggggggggggggggggggg

so
xdk mrh bg abi tuk bby...
just geram je hahahahahahahhahahahahahahahaha ;) :P ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Anonymous said...

wah wah.... sweet nye bby... emmm syg bby ketat2.... emm taw pom psiko diri sendiri... huhuhu

pape pom abi nk kite kekal smpai akhir hayat....
abi bkn penyabar ngat.. tp bby org yg abi sygggggggggggggggggggggggggggggg

so
xdk mrh bg abi tuk bby...
just geram je hahahahahahahhahahahahahahahaha ;) :P ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Farah Liyana said...

wah sweet laa

Anonymous said...

perkataan salah ejaan tu.. Potong markah kang ha..hak13x..

Chic Na said...

auwww.. so sweet couple... xgtau pun dh update.. xperasan.. hehe.. comey comey comey..

Chic Na said...

auwww.. so sweet couple... xgtau pun dh update.. xperasan.. hehe.. comey comey comey..