2 September 2013

8SHARE | CASHOUT KALI KEDUA

Alhamdulillah .. 

Perancangan yang baik akan dipermudahkan kan ? Seronok sangat bila duit 8share da banyak .. 

Sebenarnya kan .. duit 8 share ni 100% akan digunakan untuk membeli persiapan untuk hantaran tunang/kahwin aku nanti .. sebab tu aku gigih duk usaha ni . kihkih .. 

Nak tahu aku mampu tak kumpulkan untuk bajet hantaran tu ? wait and see . hahaha ..

Haritu bulan 7 kalau tak silap .. aku da CASHOUT 8SHARE untuk kali pertama .. aku cashout rm51 je sebab untuk percubaan .. hehe . nak tengok betol tak . grrr .. susah nak percaya kat sape-sape aku ni kan .. kalo da percaya .. memang percaya gegiler la .. haha ..

Untuk CASHOUT 8SHARE kali ke dua ni aku try cashout rm101 pulak .. hehe .. harap-harap dipermudahkan segala urusan eh .. AMIN ..

kelik untuk tumbesaran .. kihkih





14 comments:

huny madu said...

Banyak nya deq.. akak punya xde la banyak gitu :( kena usaha lagi nih

ma ❥ said...

mm cam ne nak buat 8share ni? saya tak tahu lansung kot

Mrs Velentine said...

alhamdulillah cepat bertambah..

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah =)

Eyma su said...

wah tahniah2..best nyerr..^_^

Deqla Manjew said...

alhamdulillah.. rezeki kawen tu.. hihi..

trah zain said...

wah, xlama dh tu kak jie, good luck kak jie!!! rezeki ke jln yg baik,,hehe

Amirul Amir said...

wah, best, hehehehe :) no-ordinaryblog(BlogKartunDunia)

Nur Azwa Edora said...

tahniah lerrr dah dapat cash out 8share .. kita ni tak naik2 pun rm10 ><

CXopportunities said...

wah dedeq. bile majlis tu? heheh. anyway, bkn cx yg pgntn barunye. hehehe. itu sekadar entry ntk pengantin baru. cx soon. hihihi

hainom OKje said...

Wahhhh...bila nak belanja aiskrim? hehe

Azhafizah Md Nor said...

alhamdulillah...rezeki awak tu..congrats!

nik ros said...

byk gak tu. rezeki.kumpul ski2 lama byk la nanti tu

hafiz hafizol said...

banyak... nanti masuk blog saya. klik la iklan 8share sy ok.. kbye ha3