8 November 2013

DARI BANDAR TERENGGANU TURUN SETIU

Assalamualaikum

Malam ni dapat makan mcd .. yey .. hehe .. semua ni sebab SI MAMAT yang belikan dan bawak turun ke sini .. kalau tak .. memang takde la aku nak merasa makan mcd .. haha .. sanggup dia .. malam-malam .. lepas solat isyak je terus turun setiu dari kuala terengganu .. semata-mata untuk hantar mcd dan jumpa aku .. YA ALLAH .. aku cukup terharu dengan pengorbanan dia .. alhamdulillah ..


Alhamdulillah .. bertuah dan syukur sangat aku rasa dapat AHMAD FAHMI a.k.a SI MAMAT sebagai bakal tunang dan iman .. 

KENAPA ?
  • Tahap kesabaran dia 1001% = aku marah dia .. tak pernah dia nak marah aku balik .. haha .. perangai aku ni dah la berubah-ubah .. sabar je dia terima perangai aku nih .. 
  • Romantik = tiap-tiap malam sebelum aku tidor .. dia akan kol aku untuk nyanyikan lagu anak itik tokwi dan lagu ulik tidor .. aku sekarang ni makin mengada-ngada .. tidor nak kena ulik .. hahaha
  • Tak pernah bersunggut = Apa yang aku nak apa yang aku suruh .. sikit pun dia tak pernah bersunggut .. buat je dia dengan ikhlas ..
Alhamdulillah .. seriusly .. bahagia sangat walaupun baru je kenal 8 bulan lebih .. rasa dah macam kenal 8 tahun .. dia sangat-sangat memahami aku .. haha . tapi aku je tak paham dia .. (buat-buat tak paham)

Aku harap .. dia adalah yang terakhir dalam hidup aku .. takpa .. kalau dia banyak kekurangan .. aku sanggup jadi kelebihan dia .. insya allah ..


Doakan aku dan SI MAMAT kekal sampai akhir nyawa taw kawan-kawan .. 

5 comments:

hainom OKje said...

Okje akan doakan moga deq dan mamat bahagia hingga ke akhir hayat...moga dipermudahkan jalannya ke hari pernikahan....
Akahai romantiknya dak mamat ni....mlm ni mtk pizza pulak deq hehe...

ma ❥ said...

semoga berkekalan :)

Eda Johari said...

hope berkekalan. amin :)

Shark Kay said...

amin...
teruskan perhubungan hingga ke pelamin:)

cikji said...

bestnya mekdi, lama tak makan.