9 November 2013

LAWAK vs GEDIK | Awek Legoland Buat Video Lagi

Kalau minggu lepas ada muncul video macam comel je macam cantik je .. 


sekarang ni muncul pulak video "shasha bosan larh , tak taw nak wat ape" haha 



AMACAM ? PENDAPAT ? HAHAHA

5 comments:

NJ said...

bg pndangan sy, budak ni saya2 buat nak tarik perhatian orang. nampak tak real mcm budak 'sakit mata, 5 hari MC'. lg naik video dia, lg suka la dia...aritu dah minta maaf bagai, lepas tu buat lg.. this kid also remind me of sharifah sakinah. :) mungkin dia cuba nak jadi bobo, famous bile buat menda mcm org tak betul.

Cik Mun said...

macam2..

Norhaizam Mustaffa said...

ni ke video macam cantik je tu. hahaha. first time tengok. btw, budak ni lawa. mcm2 zaman sekarang

Herma Julianny said...

selalunya budak lawa yang suka buat macam tu.. entahlah, mungkin kalau bernasib baik, diambil jadi artis kot.. :p

Rosmiza Ali said...

Pelik2 perangai manusia..Erm..
Mieza Suri Shaklee