25 November 2013

PESERTA DAN PEMENANG CABUTAN BERTUAH

Assalamualaikum ..

Korung perasan tak GA NOVEMBER BY DEDEQ ni ada buat cabutan bertuah ? dan untuk menang tu kena buat ayat T.I.G.A.B.E.L.A.S ? 

Ok .. kalau perasan .. bagus la . hehe .. 

Ni no peserta-peserta GA NOVEMBER BY DEDEQ yang join cabutan bertuah (SILA ALERT dengan no anda)

2 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 18 , 19 , 23 , 25 , 27 , 32 , 34 , 35 , 37 , 38 , 43 , 45 , 46 , 47 , 61 , 63 , 75 , 81 , 83 , 84 , 85 , 87 , 91 , 92 , 93 , 94 , 97 , 98 , 101 , 104 , 106 , dan 107

Hadiah daripada pengsponser untuk cabutan bertuah ni .. topup rm13 x 1 dan hadiah tambahan daripada dedeq sendiri topup rm10 x 2

No yang kaler merah tu adalah pemenang ..

* Pemenang semua ditapis dan dipilih oleh sponser yang "bukan dari kalangan blogger" dan bukan dedeq yang pilih .. 

TUNTUT hadiah kat FB DEDEQ DE WISHES

5 comments:

Hafizzi Aziz said...

saya saya saya

Paperbag Head said...

Ni baru cabutan bertuah je kan? Ade lagi hadiah kan? hehe

Muhammad Khairuddin Lim said...

Tahniah....

Shida Radzuan said...

alhamdulillah..tahniah semua :)

CikPelangiSenja™ said...

boleh tak nak tanye, macam mane na tengok nombor kite ?