21 November 2013

8SHARE | CASHOUT KE 1 (akaun ke 2)

Alhamdulillah 

Rezeki kut 8share datang lagi .. 

Boleh la tambah-tambah dan tolong-tolong INCIK BONCET kumpul duit nikah .. Lagi cepat lagi baikkan kalau nak dirikan masjid . hehe .. 

8share kali ni dah boleh cashout 1 kali 1 bulan .. kalau dulu 2 kali 1 bulan .. tapi takpela kan .. simpan je duit .. kalau dah boleh cashout .. kite kasi keluar je .. hehe ..








































nak dapat duit macam aku jugak ? meh la daftar SINI (klik je situ .. tutorial semua dah disediakan)


11 comments:

Cik Mun said...

waaa...tahniahh..

huny madu said...

Untung la deq, cepat je dh bole cashout. Akak ni menunggu lama betul!

Wana Owen said...

baru rm19.60.jauh lagiii nak cash out .=p

yana aina said...

tahniah .. yana pon dh dpt cashout. tetiba ada duit dlm akaun...rupanya dr 8share. hehehh

Deqla Manjew said...

tahniah ye deq. ;)

Nur Atira said...

best nye best nyee .. tira pulak sejak dah lama tak bukak komp , dah lama plak tak bukak 8share , earning nya , gituuuuu je laa. hehe

tenku butang said...

bestnyaaa

husna zahidi said...

tahniah dedeq..=) happy for u..

Mimi Azirah said...

waaa...kire ok la tuh kan dah cashout..sy nih xpn cashout lg.huhuhu

nik ros said...

wah..tahniahh

mohdnur93 said...

nk tnya nih.boleh ke kita wat 2 kaun kat 8share?pastu.blh ke klu nk guna no akaun bank yg sama?