9 November 2013

PRODUK | WONDER GLOW GOLD

Assalamualaikum ..

Krim Wonder Glow ini mampu membantu menghapuskan pigmentasi , tompok hitam , jerawat dan juga kedutan dengan pantas . Dengan penggunaan yang optimum , wajah gelap dan kusam akan menjadi cerah berseri seawal 3 hari ! Ini adalah anugerah teragung dalam industri dunia kecantikan . Krim kecantikan ini dapat memberi kesan pencerahan ultra yang menakjubkan . Tanpa penggelupasan atau alergik . Tidak mengandungi hydroquinone atau merkuru , paraben dan peluntur . Lupakan sahaja foundation atau alas bedak yang membuatkan kulit anda kelihatan tidak semulajadi . Alas bedak juga memberi kesan yang bertompok dan berbelak apabila berpeluh dibawah sinaran matahari . Tambahan pula , kenapa anda perlu bermekap ? Sedangkan anda mampu memiliki kulit sihat berseri tanpa cela dan krim yang hebat ini .

Cara Penggunaan 
  1. Cuci muka dengan wonder BAR SOAP sekurang-kurangnya 2 kali sehari (Pagi + Malam)
  2. Krim D (day/siang) dipakai untuk siang hari , sesuai digunakan sebagai alas bedak dan pelindung sinar matahari UV-ULTRA FOUNDATION
  3. Krim N (night/malam) dipakai pada waktu malam untuk pencerahan maksima
  4. Sapu menegak ke atas kulit sepaya krim dapat menembusi jauh ke dalam bahagian lapisan EPIDERMIS kulit
  5. Ianya sesuai untuk semua jenis kulit 
Haaaaa .. apa motif aku salin semua ayat yang ada kat kotak WONDER GLOW nih ? haha .. sebab .. emm .. sebab .. aku dah beli WONDER GLOW (aku rasa macam nak sebut wondergirl je .. hahaha) .. 

JENG JENG JENG .. untuk pertama kalinya aku nak kasi kulit aku feeling-feeling cantik je . haha .. 

So .. kita tunggu dan lihat hasil yang akan aku berikan kan nanti .. IN SHAA ALLAH .. sesuai untuk kulit muka aku .. amin .. 



1 comment:

Unknown said...

as'salam..nice n cute blog.. al suka warna blog ni... warna dy tenang.. done follow u.. al from: http://disebalikhumaira.blogspot.com