2 December 2013

BERITA | PENGESAHAN KEMATIAN PAUL WALKER DIRAGUI


Siapa tidak kenal dengan Paul Walker atau lebih dikenali sebagai Brian O’Conner sebagai pembawa watak utama di dalam filem Fast & Furious. Berita tentang kemalangan yang meragut nyawanya begitu mengejutkan seluruh dunia. Ialah kalau sakit ke, orang dah boleh jangka ini kemalangan kereta pada usia 40 tahun.
Oh! Media antara media internet di Malaysia yang terawal berkongsi maklumat ini diFacebook dan ianya mengejutkan ramai.
Kemalangan tragik ini membabitkan sebuah Porsche GT. Paul Walker tidak memandu kenderaan tersebut tetapi hanya menjadi penumpang disebelah semasa kemalangan berlaku. Mereka di dalam perjalanan untuk melakukan aktiviti amal bagi membantu mangsa taufan di Filipina. Malang tidak berbau, kereta yang dipandu hilang kawalan dan melanggar sebatang pokok dan serta-merta, Porsche GT tersebut terus terbakar.
Kehilangannya dilabel sebagai satu kehilangan besar kepada dunia perfileman dunia apalagi bila penggambaran filem Fast & Furious 7 masih lagi belum berkesudahan. Paul Walker meninggalkan sorang anak perempuan berusia 16 tahun. Kami di Oh! Media mengucapkan takziah di atas kehilangan permata dalam perfileman dunia ini.
Walaupun kematian Paul Walker ini telah disahkan banyak pihak, namun timbul satu isu baru yang mengatakan kemalangan hanya mengorbankan pemandu kereta yang tersepit dan bukannya Paul Walker. Paul Walker yang mengalami kecederaan parah di muka dan ini dibuktikan dari gambar yang kami terima ini.
Gambar sebelum dirawat:
ohmedia-paul-walker 3
Gambar selepas dirawat:
Sejauh mana kebenaran ini tidaklah diketahui cuma apa yang pasti pelbagai pihak termasuk dari pihak Paul Walker sendiri telah mengesahkan akan kematian pelakon ini dan ianya dianggap “confirm” bahawa Paul Walker telahpun tiada.

3 comments:

Unknown said...

errr.. betul la kan dia dah mati.. ish takot la akk tgk gmbr yg cedera kat muka tu.. laju2 scroll bawah..haha

TelingaBulat said...

cerita fast furious lps ni xsemegahh laa pasni tanpa dia ;(

Raz said...

yg dlm pic tu mcm lain je muka