22 December 2013

DAPAT DOODLE MUSLIMAH

Assalamualaikum

Hai semua semua semua dan semua .. hehehe .. alhamdulillah .. hari-hari yang aku lalui sekarang makin bahagia .. tapi kalau takde masalah tu tipu la kan sebab semua manusia .. ada masalah yang tersendiri .. cuma cara untuk hadapi masalah tu yang penting .. (cewahhh .. berpalsapah pulak .. kihkih) ..

Sebenarnya entry ni bukan untuk aku berpalsapah tapi entry ni tuk aku berterima kasih dengan seorang blogger kecik , hensem dan lemah lembut baik hati .. ihik ..

Balik je kerja dalam pukul 11 malam semalam .. dapat inbox .. tengok-tengok dari adik IMAN ZAKARIA .. 

BILA tanya hadiah untuk apa .. katanya hadiah saja-saja isi masa lapang .. hehe

NI haa wajah adik IMAN ZAKARIA yang cun hensem ..

single lagi ni .. sapa-sapa nak adjust .. boleh add FB adik cun hensem ni kat SINI SINI DAN SINI ..

Taraaa . ni pulak doodle yang aku dapat dari dia .. 

cantik kan cantik kan .. suka sangat-sangat ..

THANX A LOT sekali lagi dik 

3 comments:

Iman Feeqry said...

Thank You Kak :3

Farah Annur said...

comel doodle tu..part mata dengan pipi tu cantik. Jeles tau . hehehe .

jemput join
http://farahannur.blogspot.com/2013/12/segmen-akhir-tahun-by-farah-annur.html

Deqla Manjew said...

amboii comelnye.. muda2 dah berbakat yer lukis doodle.. untung la dedeq dpt free..