3 December 2013

DOODLE | ERR .. Ini DOODLE ke APE ?

Assalamualaikum ..

Alahai .. orang nak lukis DOODLE .. kita nak lukis jugak .. orang lukis jadi DOODLE .. aku lukis jadi TELOR , POU dan SOTONG .. hahahaha .. LAWAK .. tapi takpa .. komen kawan-kawan aku akan jadikan semangat .. ecewah .. kelas kau deq .. hehe ..

Nak nengok tak DOODLE versi dedeq ? kihkihkih ..

Ni haaa ..

PERCUBAAN 1 

PERCUBAAN 2

PERCUBAAN 3

PERCUBAAN 4

dan

PERCUBAAN 5

* korung nampak DOODLE ke ape ? hahahaha ..

Sape-sape ada buat tutorial untuk buat doodle .. bak la sini .. mana tahu deq leh belajar dari situ ke .. hehehe .. mekasih





11 comments:

Deqla Manjew said...

hikhik.. kepala jer ke deq? ok la tu..comel2 jer kepalanya..=)

Sha Purple said...

hahahhaha...banyak gila deq dah wat..akak baru satu..ni belajar nak lukis bulu mata lak..hehehhe..comel je deq lukis

Mime MF said...

makin ada peningkatan...xpe chaiyok2..:)

Ct Nurhafizah said...

comelnya :)

fiqah hamed said...

Yg no.4 tuh comel..nnt buat badan pula sis..^^ akan diperhatikan dari jauh..hehe..=p

Wana Owen said...

doodle no 3 tu comel.=)

Zara Nurhaidah said...

tetap comel wlupun ade biut2 skit.. hikhik.. caya laa.. XD

Nurul Faiz said...

sekurang-kurangnya menjadi jugak kan. hehe. nice try. sy langsung tak pandai. huhuhu.

Atiqah Amelya said...

Comelnya!! ^^

Sally Samsaiman said...

adoi...awat semua kepala je..? :P

✿ Mimi Rheem ✿ said...

hahaha..comel2..best la reti buat..