9 December 2013

BERITA | BAYI DITEMUI TEPI LONGKANG

IPOH: Seorang bayi lelaki cukup sifat yang baru dilahirkan ditemui dalam keadaan tidak berpakaian berhampiran rumah kedai baru di Lapangan Perdana 19, Taman Lapangan Setia , di sini pagi tadi.
Bayi yang masih bertali pusat itu dipercayai baru dibuang di tepi longkang di sebuah kawasan rumah kedai sebelum dijumpai oleh orang awam. 
Bayi itu dibawa ke Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) untuk mendapatkan rawatan.
Foto



TAMBAH PENDAPATAN TANPA MODAL DENGAN 
DAN

SUMBER : MYMETRO

6 comments:

muja said...

ya ALLAH,, bila la semua ni nak dihentikan,,

Shira Nur said...

Kejamnya. Minta dijauhkan dari kita semua. Semoga kita semua mengambil iktibar dan pengajaran...

Rosmiza Ali said...

Ya Allah.. Geramnya dengar.. Kalau tak nak bagila kat orang yang teringin nak anak ni.. Pandai buat, tak berani tanggung.. Ni lah jadinya.. Hmmm..
http://miezashaklee.blogspot.com

Deqla Manjew said...

astaghfirullahalazim.. serius akak x sanggup tgk pic tu.. laju2 scroll ke bawah.. hmmm manusia akhir zaman...

Najwa Mamor said...

kejam!!!! yang senang beranak senang2 je nak buang2 mcm anak patung... T_T

elyna mirsada said...

kejamnye..cian kat bby tak berbaju lak tu