5 December 2013

HEADER | FIRST TIME

Assalamualaikum ..

Fuh fuh .. kelmarin dulu belajar buat KEPALA DODOL .. dan ALHAMDULILLAH .. berpuas hati dengan hasilnya walaupun tak seberapa .. haaa .. dan semalam siap buat FREEBIES lagi .. TENGOK sini --> KEPALA DODOL

Hari ni try buat HEADER pulak .. jangan terkezut kalau malam ni atau petang ni ada FREEBIES HEADER pulak .. kihkihkih ..

Taraaaa .. (tak santek tapi ok la kan dari takde .. kihkihkih)


* Sape-sape nak suruh deq try buat header tuk dia ? meh meh .. inbox gambar dan tajuk blog / nak tulis apa kat header tu .. INBOX DEDEQ DE WISHES

3 comments:

Deqla Manjew said...

wahh nak try tgk dedeq wat header akak boleh? hihi..

nur azian said...

comey la.. sy tak pandai pon buat !

Cik Mun said...

cantik :)