22 December 2012

26th Birthday Giveaway by ShidaR

   NOTED :
  • 60 Mini Calendar Exclusive ini akan shida beri kepada 60 peserta terawal dan juga hadiah tambahan khas kepada beberapa peserta yang layak menerima atas penilaian shida. Jika peserta melebihi 60 kemungkinan shida akan tambah beberapa lagi Mini Calendar dengan bantuan random.org
  • Bagi peserta yang dapat 60 tempat terawal sila email terus kepada shida detail yang diperlukan dengan segera kerana shida tak nak tertunggu-tunggu hingga berminggu-minggu untuk korang
    bagi detail. Hope faham dan alert ok! shida bagi tempoh 2 minggu dari bermulanya GA ini. Jika tidak Calendar ini akan shida lepaskan kepada peserta yang lain. *tengok syarat No.5
  • Keputusan random (jika peserta melebihi 60++) dan Hadiah Tambahan Khas akan shida umumkan pada 5 January 2013 (birthday girl :p)
  • senarai peserta akan shida update dari masa ke semasa. Thank You & Good Luck korang :)
  • kalau ada yang tak boleh email dan sebagainya korang boleh bagi detail dekat msg shida di Fanpage ok~! maaf atas kesulitan yang tak boleh nak email tu~!

assalamualaikum .. 

hai korung .. nampak tak NOTED kat atas tu ? itu NOTED yang kak shida buat .. "cuba perhatikan kat atas sekali .. 60 mini Calendar Exclusive ini akan shida berikan kepada 60 peserta terawal" .. hmmmm .. memang aku tak dapat la kan .. sobsob .. lambat sangat aku join .. ala .. kak shida .. deq mintak maaf taw .. nak join awal-awal .. tapi mood nak merepek takde lagi .. malam ni baru betol-betol ok .. hikhik .. 

haaaa .. cuba tengok ayat kak shida yang ni pulak .. "hadiah tambahan khas kepada beberapa peserta yang layak menerima atas penilaian shida dan Jika peserta melebihi 60 kemungkinan shida akan tambah beberapa lagi Mini Calendar dengan bantuan random.org" .. yang ni insya allah .. kalau kak shida nilai aku dan random.org pun nak pilih aku .. alhamdulillah .. hehehe .. 

akak .. kita dengan rasminya menjoinkan diri dengan segmen akak ni .. dan memang terpikat gila-gila kat Calendar kaler biru gituwwww .. hehehe ..


http://www.duniashida.com/2012/12/26th-birthday-giveaway-by-shidar.html
 nak join .. tekan je SINI ... SINI .. SINI.. hehehe .. meh ramai-ramai pakat join ..

60 peserta terawal akan dapat Mini Calendar Exclusive ini (Pocket Calendar + Bookmark Calendar + Keychain Calendar) secara random,nasib siapa yang dapat antara tiga tu ok.

5 comments:

Nik said...

moga dapat ..hehhe

Athirah said...

join GA you,,hehe

Unknown said...

gudluck dik..

OKje said...

Segment lagi ek!...

Shida Radzuan said...

gudluck dear..
tgu tau pgumuman pmng nnt ..
hehe thanks :)