27 December 2012

EH .. MASUK SURAT KHABAR LA

eh eh .. sapa yang masuk surat khabar ni ? femes la .. femes la .. hehehe .. amboi .. sakan semalam suruh pergi cari surat khabar utusan .. hikhik .. serius .. habis kedai kot aku cari kat kawasan setiu ni .. semua habis .. alih-alih .. adik balik umah nenek semate-mate nak pergi cari surat khabar utusan tu .. dan dan .. adaaaa la .. hahaha .. ni haaaa ..

 taraaaa .. ini hero keluarga aku ..

2 orang puteri incik matnor .. 

p/s : gambar ni da di potong dan di masukkan dalam album untuk kenangan masa akan datang ..

19 comments:

evangelistaNiL said...

lah kena banjir kee >> kedai sys kee ?? ololo shumelnye plus rajinnye hehe

Shiyda Aqma said...

fuiyoo ! masuk surat khabar la . kikiki :P

yana aina said...

wahh .. untung ler. hehehh

MaMa Rey said...

harap-2 banjir cepat surut kat sana..

nik ros said...

popular sekejab yea. semua sebab banjir..hehe

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

wahh.. nka sain.. huhu.. teruk ek banjir kat sana eh deq.. sabar ea... angkat jgn tak angkat

Mia Liana said...

wahhhhhh glamer.. glamer...

Mrs Velentine said...

kedai dedeq yea.....so barang tak kena ke

Farah Waheda Wahid said...

wah... bestnya...femes... ^_^

Mieya Atiera said...

Wah, glemer tuu

Maria Menado~ said...

masok surat kabo.. bestnyaa =)

NMH said...

waa gambar banjir ek..=)

diana said...

banjir pulak..

Deqla manjew said...

femes la pulak krn banjir...hihi

Cik Syida said...

wah, masuk paper.. :D
potong picture je ke? ke sekali dgn berita?

Emas Putih said...

teruknya banjir. alahai

Pykaa Pdott said...

wah untung la dpt msok mjalah , tuh kedai akak ke ?

hainom OKje said...

Deq.... kedai Deq ke tu.... alahai siannya.... banyak benda nak mengemas tu.... sabar eh!!!

Adoi!... sekarang cam ne? dah ok lum?

.::: Princess MOMOY :::. said...

kena tukartajuk ni
"kerana banjir saya glamour" hehe