5 December 2012

HAMPIR SAMPAI TARGET

assalamualaikum ..

hari ni lappy aku buat hal .. macam-macam hal .. haha .. mula-mula touchpad merajuk dan kuncikan diri dia sendirik .. pastu tadi .. lupa bawak bateri .. lappy merajuk tak mau hidup tanpa bateri .. kuikui .. da balik ambil bateri dan pasang bateri tu .. eh eh .. da nak hidup laaaaaa .. huahuahua .. ape-ape je la lappy aku nih .. sayang wooo .. da 3 tahun lappy ni dengan aku .. kadang-kadang nak jugak manja-manja kan .. hihihi ..

ok ok .. da .. lari tajuk da ni ..

sebenarnya aku buka je blog tadi .. tengok .. follower da 990 .. maknanya .. aku perlukan 10 orang lagi follower untuk sampai 1000 kan kan ? haha .. target aku .. sebelum tahun 2012 ni berlabuh .. blog ni akan cecah 1000 orang follower .. see see .. menda yang aku tak berapa nak pasTi .. sekarang ni da hampir-hampir sampai target .. YEY YEY . HOREY .. hehe .


siapakah yang bakal menjadi follower aku yang ke 1000 ? jeng jeng jeng .. hohoho ..

p/s : terima kasih korung .. tanpa korung .. siapalah dan apalah makna blog aku ni .. ecece .. kelasss gitu .. kuikui

6 comments:

nik ros said...

lebih dari 1000 blh dapat nnt ni sblm 2012 :)

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahhhh...tahniah dear
hari tu baca entry dear ttg ni , time tu baru 700 ke 800 ntah

~didiey~ said...

ramai btol peminat dedeq nie..hehe

psst~wah! suka tomyam campur eh??didiey pown suka

hainom OKje said...

Emmmm... entah tahun bila agaknya follower okje nk sampai cam Deq !

Jna marcello said...

wahhh besttt da bnyk follwer dye !!
ramai org suka bace Deq nye blog..sbb tu Na pun SUKA DEDEQ weeeee

shidaR said...

lagi 10 je kan hehe..xlama je lg :D