16 December 2012

TRIP KE DUNGUN

assalamualaikum ..

hi korung .. wahhhh .. makin lama makin takde entry aku kan ? hahaha .. sebab ? makin busy dan adik-adik semua da besar .. bila da besar .. mula la nak on9 bagaikan .. hahaha .. ikutkan je rentak adik .. akak dia da kurang on9 .. tapi takpe la .. sayang adik punyerr pasal kan kan .. hokhok

ok ok .. TRIP aku ke DUNGUN semalam 1 pamily untuk makan gulai kakak sepupu aku dan anak sedara ayah aku .. hohoho ..

ni je pic yang aku ada sebab tak sempat nak ambil .. pengantin duk mekap .. ni pun amik dari pic kakak sepupu yang lain kat fesbook ..


TAHNIAH kak la .. semoga bahagia hingga ke akhir hayat .. insya allah ..

orang kata .. kalo menyelam tak minum air .. xbestkan ? kuikui .. semalam semua ikut sebab saja-saja nak berkumpul dengan pamily .. bukan senang taw .. sibuk je memanjang .. jom tengok gambar kat bawah ni .. BESHHHH ..

TEMPAT : batu besar dekat set cerita MAEL LAMBUNG 





























p/s : sayangi keluarga anda sebab mereka tiada yang dapat diganti ..

18 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

comel-comelnya model baju-baju kurung ni
selalu kat situ buat shooting kan.

Cikgu Ma said...

x penah sampai dungun algi...best kan jalan2 dgn family...

nik ros said...

amboi..seronoknya posing yea.
hehe

~didiey~ said...

wah!! syok nya dia jalan2...

Dunia Wilma said...

Wilma tak pernah sampai ke Terengganu ^_^

shidaR said...

mcm mmber je semua..cam sebaya deq jerh heheee :D

azizah :) said...

amboi kemain posing..hehe sekali sekala..seronok kan jumpa sepupu sepapat..hee

fifie said...

Dah lama tak ke Dungun, sobs sobs. Rindu uitm. Huhu. Awak yang mana satu Dedeq ?

huny madu said...

amboi2! kemain lg korang posing kt batu2 tu ekkk

trah zain said...

muka dedeq dengan mak dedeq sama la..sejibikk...haha

hainom OKje said...

Deq...cantik posing kat batu pantai tu....

iiima ❥ said...

best jln2 :)

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Saat terjatuh, jangan lupa bahwa engkau pernah berdiri;Saat berduka,jangan lupa bahwa engkau pernah bahagia.Bangunlah,kamu pasti bisa.

Yan Ty said...

Amboii sakan nya berposing maut di pantai.

kak nora said...

cantek lokasi set MAEL LAMBUNG tu..

mama aryan said...

comel2 semuanya..

Deqla manjew said...

haha.. sakan lagi posing masing2... selamat pengantin baru buat pasangan tu..cantik.. :)

-meeSUPERGIRL- said...

ad jumpa mael lambung tak? hehe