9 December 2012

JOM TEKA DAN MENANG

assalamualaikum ..

hai .. petang ni aku rasa nak main teka teki je la .. haha .. korung nak jawab tak teka teki aku ni erk ? sapa dapat jawab dapat ..................... haaa .. mana la boleh diberitahu .. hanya seorang pemenang yang terpantas dan tepat sahaja akan dapat ........................ kuikuikui .. (maaf pilih sorang je .. sebab ni bukan segmen .. saja suka-suka .. harap korung pun suka-suka gak jawab teka teki ni erk ^_^)

ok .. teka teki nya ialah ..

APAKAH INI ? 


* sila tinggalkan JAWAPAN di bawah ..


p/s : selamat berteka dan berteki ye korung .. hokhok

19 comments:

Mrs Velentine said...

mak ai deq susahnya..

Mrs Velentine said...

akak teka bantal..

Mrs Velentine said...

tahniah...

cci said...

jerung...

Nik Ainaa said...

gelaplah gambar. saya cuba teka ya....

1) gitar
2) plastik makanan/coklat/biskut
3) durian crepe

Nik Ainaa said...

ph kejap, nampak mcm ada tali... parcel kut?

kotak ke?

nik ros said...

tak dapat nak teka.huhu

Emas Putih said...

susah hehe

azizah :) said...

alamak.. ape ni.. waffle ker...hohoho

Lady said...

ape ek, gelap sangat, hahaha,

Kelana Cinta said...

Kain apa tah..=.="

baby comel said...

Allah, gambar hitam putih xtau nak teka pe ni.. aduhh, dah pakai 4mata ni pun failed jgk bab teka-teka ni =)
~mcm kek gulung je.. heheehe
**dah follow sini td,

Maisarah Azmi said...

ish..apesal sarah nmpak muka ngeri nie...

huny madu said...

susah..tp nmpk mcm takut sbb gelap hehe

Pecinta pink^^ said...

beg kot..haha

Nik Ainaa said...

Klau klik pd gmbr tu, saya nampak ada telinga.adakah ianya binatang? Kuda? Lembu? Kambing? Kucing? Arnab?

#pergh! Skema jawapan. Hihi

Deq's Qienz said...

apa benda ni yerr??xtahu la..

hainom OKje said...

Deq... okje tertinggal bss dah ni... tak acilah deq.. tak de hint tsk jelas pulak tu gambarnya

shidaR said...

tak sempat teka huhuh ^_^