26 December 2012

BANJIR DI SETIU ROUND PERTAMA













p/s : banjir round pertama pun da besar .. round ke dua nanti tak tahu la macam mana .. dan da korbankan seorang isteri dan seorang kanak-kanak berumur 5 tahun ..

12 comments:

isam ismail said...

teruknya,,

hainom OKje said...

Deq ni kawasan rumah Deq ke?...kenal ke yg jadi mangsa tu? Al fatehah tuk arwah...

azizah :) said...

teruknya banjir kali ni... ya Allah selamatkan la mangsa2 banjir ini..

fifie said...

Nasib baik rumah fie air dah surut dah tak ada air langsung, semoga dedeq dan keluarga selamat. take care.

nik ros said...

Teruknya banjir kali ni.kesiannn.moga semuanya selamat

Misz Mieza said...

Ya Allah, takutnya.. Kat umah kakak MM kat Kemaman pun air dah makin naik.. Petang tadi baru paras buku lali, malam ni dah naik paras pinggang.. Risau sangat dgn saudara mara kat sana.. Harap2 umah mak kat Dungun tak naik air.. Risau..

~didiey~ said...

didiey cuma mampu berdoa saje dr sini..moga banjir cepat surut,insyaALLAH.... dedeq jgn galak main air banjir ye

shidaR said...

mak aiii teruknye deq huhuhu..

ANNA MARIANA said...

teruknya banjir kali ni ..=(

Emas Putih said...

teruknya. mmg kawasan banjir ke

Mrs Velentine said...

teruknya banjir....kancil tue nak tenggelam dh

.::: Princess MOMOY :::. said...

dasyat nyer
dear hati-hati tau
jgn main banjir