13 December 2012

http://www.kisahemasputih.com/

assalamualaikum ..

12.12.12 .. semalam kan ? hehehe .. semalam .. posmen datang kedai .. dia hulurkan 1 sampul surat besar .. dan terus buka dan ada sijil dari BLOGGER EMAS PUTIH a.k.a UZU


THANKXXZZ uzu .. sebab da susah-susah buatkan sijil penghargaan untuk TOP COMMENTER BULAN NOVEMBER 2012 ni .. rasa sangat dihargai walaupun masuk dan komen blogger-blogger lain tak harapkan apa-apa balasan .. 

jom pakat ramai-ramai kite terjah blogger EMAS PUTIH ni .. PASTI ! dia akan terjah korung balik .. 

p/s : nanti boleh la tunjukkan kat anak .. cakap .. mama dulu dapat sijil bila blogging .. hahaha .. biar dia teringin nak berblogging jugak .. kuikui .. erk ? sabau je laaa ..

17 comments:

azizah :) said...

hahaha terbaikkklah... kenangan tu..

Kelana Cinta said...

Cun!!!Dah la dari Kak Uzu tuh...

C'Jai said...

Tahniah..ada sijil..boleh wat kenang2an...♡

nik ros said...

amboi..siap dapat sijil lagi
boleh simpan tuk kenangan :)

huny madu said...

wahh untungla blogging pun dpt sijil, kenangan & p'hargaan tu :)

Niswatus Solikah Samik said...

terbaik lah! siap ada sijil.. hehe! kenangan tu... :)

Mrs Velentine said...

tahniah

Miss Zahirah said...

terbaik laa.. siap dpt sijil lgi.. hihi

Arina Shamsul said...

hehehe.. tahniah dear :)

fifie said...

Wahhhh tahniah Dedeq, bestnya dapat. Boleh simpan kan. hehe.

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

fuyooo..ingat sijil nikah tadi.. tahniahhhh

Misz Mieza said...

Wah! Siap ada sijil lagi.. Kellasssss u!~ ^_^

hnahdy said...

waah ada sijil

hainom OKje said...

He..he...sampai ke sudah tak de apa apa tuk pengomen lalok blog okje
Best jugak kalau cam tu kan Deq...

~didiey~ said...

haha!! cita2...nak tunjuk kat anak ye??hikhik

trah zain said...

hehe.... untungla bole tunjuk kat anak (^____^)
cngrats dedeq...

shasha yacob said...

haha, ngam juga kalau beritahu anak yer. dok haha