27 December 2012

LIRIK LAGU | TAK UPAYA MENANGIS LAGI - SITI NORDIANA

 

Kau kata aku mawar berkembangan
Kau ucap sayang kepadaku
Itu yang sering kau luah pada ku
Tika kita masih bersama

Kau pasti aku suri penyerimu
Kau bisik kasih kepadaku
Itu yangg sering kau idam dariku
Tika rindu masih bersatu

Kasih lupakah sayang mengapa
Kau biarkan ku sendirian

( korus )
Kau anggap diriku tiada lagi
Kau campak rindumu ke lautan api
Kau biarkan aku seorang diri
Hingga tak upaya ku menangis lagi
Mengapakah sayang kejamnya
Sampainya hati kekasih

Cuba kau rasakannya
Apa yang ku terasa
Kasih yang kita bina
Tiada seri di jambangan

Aku rindu masa yang berlalu
Aku rindu kasih kita dulu
Tapi kini aku pun dah tahu
Kuntum rindu terkulai layu

Aku rindu masa yang berlalu
Aku rindu kasih kita dulu
Tapi kini aku pun dah tahu
Kuntum rindu terkulai layu

( ulang korus )

Oh kasih pergilah
Biar aku bersendirian

7 comments:

Pykaa Pdott said...

napa nie sis mcm sedih je ??

diana said...

ni lagu lama ..kan??

nik ros said...

lagu lama. suka lagu lama ct nordiana dulu2..hehe

hainom OKje said...

Sedihnya baca lirik ni.... sabar ye Deq!

ANNA MARIANA said...

waaaa, sedih oo lagu ni... :(

Mrs Velentine said...

lagu zaman akak ni..

Deq's Qienz said...

jrang dgaq lagu nih..huhuu