7 August 2013

RAYA | DARI DIA UNTUK AKU

Assalamualaikum ..

Kalau diawal-awal kita berpuasa .. sibuk je duk hupdate pasal lauk untuk berbuka .. tapi sekarang , da nak raya , eh esok raye . yey .. hahaha . sibuk lak duk hupdate pasal persiapan raya kan kan .. alah .. tak special mane pun bagi korung , tapi amat bermakna untuk aku .. 

BAJU
Betapa gigihnye SI MAMAT carikan baju raya ke aku sebab bile aku cari , saiz kecik da abis . alahai , sian aku kan . nasib la .. tapi SI MAMAT kata , jangan cepat mengalah .. nanti dia carikan sampai jumpa dan raya nanti boleh pakai sedondon .. hahaha . ASYIKKK .. then .. jumpa .. wow .. sonok beronok-ronok bak ang .. dipilih 100% by HIM .. 

tengok-tengok .. sedondon tak . haha .. tahun ni theme sedondon kaler silver + grey 


KASUT RAYA
Haaa , ni lagi 1 .. hihihi .. tahun ni aku gigih berniaga online , kerja dan kerja .. takde masa nak pi shoping sana sini macam tahun-tahun lepas .. alhamdulillah ada yang memahami .. maka termunculla 1 lagi barangan yang dibeli oleh SI MAMAT untuk aku dan dipilih sendiri by HIM .. terrer jugak dia pilih memilih kan . hahaha . semua aku kenan .. ecewah .. hoho

kasut raya kaler navy .. hohoho .. comel .. sedap je pakai ..


2 comments:

OKje said...

Lama tak datang sini....
Cantik Deq.....meriahlah raya tahun ni nampaknya .....hehe
Selamat Hari Raya ...Maaf zahir batin Deq...

Khalilah said...

Seronokk...Selamat hari raya deq ;)