16 August 2013

ENTRY BERGAMBAR | RAYA KETIGA

Assalamualaikum ..

Petang yang selamat .. hehe . 

Petang ni kepuasan .. baru lepas balik dari open hause pak sedare . kekenyangan .. demi mengelakkan dari mate tertutup rapat .. cari idea tuk update blog . hahaha ..

Raya ketiga aku disambut dengan kawan-kawan dan SI MAMAT (haha .. SI MAMAT mesti ada sebab MAMAT sporting .. boleh masuk genk) tocey sebab memahami SEMEK ye MAMAT .. kihkih .. 

Pe lagi .. SI MAMAT da turun .. aku dengan tak malunya ajak SI MAMAT dan kawan-kawan makan PIZZA kat JERTEH .. sonok bak ang .. sebab ? sebab PIZZA ni free .. hahaha . bab makan free ni yang aku suka .. thanx to IZZATY dan SI LAKI dia sebab belanja makan pizza walaupun yang mengajak orang lain . hahaha .. 

Meh tengok gambo kami .. 












8 comments:

Nur Azwa Edora said...

alaaaa co sweet kakakku sowg nie.. makin hari makin cantik <3 <3

Pykaa Pdott said...

Asal akak ttop muke ? Malu la tuh . Hehe . Sweet sgt . Kawan2 akak segak2 mcm akak jugak eh . Hee

anamizu said...

steady arr cecomey belako hehe
lapornye tgk pizza tu T____T





slm aidilfitri jiha :)

Lelaki said...

we wit.

hainom OKje said...

Kalau free mmg le bestkan Deq hehe....
Amboi....mcm malu malu je

Deqla Manjew said...

amboii.. beropen house raya kat luar ye...hihihi...

Lady said...

sedapnya makan. mana xsedapnye, org belanje. hehehe

Sya Mimie said...

sedapnya makan pizza.. :)
lagiiii sedap kalau ada orang belanja kan.. ;)