15 August 2013

ENTRY BERGAMBAR | RAYA KEDUA

Jeng jeng jeng .. lepas raya pertama mesti la raya kedua pulak kan ? hahaha .. raya ke dua ni rasa macam lain sikit untuk tahun ni sebab SI MAMAT datang .. hahaha .. ecewahh .. macam MAMAT tak pernah datang kan .. emmm . gini .. selama ni kalau MAMAT datang pun .. tak ajak masuk dalam rumah pun . sebab ? sebab ayah takde .. hihi . tak berani nak ajak .. kalau ayah ade pun .. ayah lepak luar je .. so .. raya ni baru la boleh ajak MAMAT masuk dalam umah .. maaf ye MAMAT .. hehe .. tapi serius . hepi gilerr .. tocey tocey .. meh meh tengok gambo kat bawah .. tapi gambo tak berape nak jadikk . huh .. kameraman budak darjah 1 . hahaha ^_^ ..







hahahah .. hepi wokkk .. kihkih .. ok bersambung ke raya ke tiga pulakkk .....

10 comments:

Deqla Manjew said...

wahh tema grey ye.. cantik.. tabik spring toink3 kat dedeq sbb snap pic bersama pun berdiri jauh2.. respek! hihi

dEdEQ dE wIshEs said...

HEHEHE .. :) WAHH . RESPEK TU . MEKASIH .. IC KDANG2 KALO DUK JAUH PUN KALO AMIK DRI SUDUT LAIN NMPAK RAPAT ^_^ . HEHE

huny madu said...

Ehem2! Bahagia gitu.. sedondon lagi! Moga berkekalan.. :)

hainom OKje said...

Selamat Hari raya Deq.... Tu yg tak menyabo tu nak tunggu Mamat datang tu...nak bergambar sama pakai baju sedondon yeh! hehe...

Cantiklah Deq!

Dzureen Darwis said...

Wah happy nya awak :) hehe

Yumida Huda said...

salam lebaran u olls
ehem2..pewit..moga berbahagia di hari lebaran
sama grey you..

jemput baca & komen entry yumida:

http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

cik didiey said...

warna baju kita sama!!!! :D

azizah :) said...

ewahhh meriah hari raya dia yer..

Pykaa Pdott said...

Amboih sedondon ea . Kelabu gituh . Hee

Sya Mimie said...

waaa..bestnya baju raya sama warna.. :)