26 August 2013

MKFC | TAHNIAH KAK ERIN DAN ABG NOOR

Assalamualaikum ..

Alhamdulillah .. hari ni da 26/8/13 kan .. cepatnya masa berjalan . toing toing .. tinggal beberapa bulan lagi nak masuk tahun 2014 kan kan .. ececeh .. TURN aku pulak . hahaha .. (angan-angan mak jenin)

24/8/13 iaitu bersamaan dengan kelmarin .. adalah hari bahagia untuk kakak saya dalam family MKFC .. Alhamdulillah .. majlis mereka berdua berjalan dengan lancar siap berlari lagi tu .. (nak bagitahu yang memang majlis tu semua OK) .. kihkih .. 

Tahniah kak dan abg .. selamat pengantin baru ..semoga kebahagiaan kakak dan abg hingga ke liang lahad ..

Aku cukup tertarik dengan perkenalan kak erin dan abg noor .. hikhik ..

* jom baca kat bawah .. sian lak kak erin .. duk sibuk-sibuk kena basuh periuk belanga dan nak deting-deting ngan suami tercinta .. aku duk suruh cerita pulak kisah perkenalan dorang .. huhu 

Akk knl abg dulu dr wechat la. Hahaha .. Mase tu akk tgh training sukan kt gong badak. Jd akk mase tu tgh gile wechat la. Main tgk keliling. Add lake. Tp mase tu akk angap kawan je la. Tmpt luah masalah. Lps tu mkin lama mkin rapat .. Lps tu dlm bulan 3 tu dia mcm caring sgt. So akk pon layan kan jela. lama2 timbul la syg tu.Jd dia tnye akk sudi x jd isteri dia. Akk mnta dia masa. Dlm 3 hari akk bg tau dia suh dtg minang. Tu yg akk pilih 13/4 utk tunang sempena tarikh akk kenal dia 13/2 . Lps pada tunang tu ayah dia ckp jgn tunang lama2. Kalau ikut akk nk masa lama sikit. Jd bnyk la akk blh uruskan. Tp kerana ikutkan ayh dia tu yg jd 4 bln je bertunang tu. N skang akk dh jd isteri dia yg sah. Alhamdulillah
So sweet kan mereka berdua .. kenal dari wechat sampai ke jinjang pelamin dan insya allah samai ke akhir hayat .. jom same-same kite doakan kebahagiaan mereka .. 


SELAMAT PENGANTIN BARU KAK ERIN DAN ABG NOOR .. SEMOGA CEPAT DAPAT BABY KECIT TAW TAW .. HEHE ^_-






* ENTRY ni khas untuk kak erin dan abg noor .. maaf kalau tak besh . haha . akhir kate .. semoge bahagia kak .. insya allah jie sampai majlis belah laki sabtu ni .. tu pun kalo takde ape .. tengah usaha .. 

7 comments:

hainom OKje said...

Deq pun dah tak sabau le tuuuu

tenku butang said...

he2.. jap lagi sorg tu plak naik pelamin.. kepak2 kebung2 kepaka2 kebung2.. dedeq lea sapae lagii.. heee..

m!3yr4h_LolLy said...

Wow. Blh bace kisah dorang. Hihi

Sya Mimie said...

seronoknya baca kisah perkenalan kawan2 akhirnya ke jinjang pelamin.. :)
walaupun perkenalan ni sekejap, insyaAllah mereka akan bercinta lebih lagi selepas kawin.. :)
selamat pengantin baru..

Deqla Manjew said...

selmt pengantin baru buat mereka..

baby comel said...

tahniah, slmt pengantin baru ye buat kakak & abg tu

nik ros said...

selamat pengantin baru buat mereka.moga bahagia