8 November 2012

SPONTANEOUS THURSDAY | BOHONG

kita mampu berbohong dengan orang lain tentang apa yang kita rasa, tetapi,ketahuilah bahawasanya kita tidak mampu untuk berbohong dengan diri sendiri


22 comments:

Anisa Anuar said...

betul...jd jgn la bohong...lama2 termakan diri sendiri

Emas Putih said...

jiwang nya haha

Cik Zaniff said...

setujuu ~

Mrs Velentine said...

betul tue

Thempty Yanty said...

So agree with U sweety!

hainom OKje said...

Betul Deq,..... tapi boleh nampak kat muka tau, kalau ada masalah.... akhirnya tak boleh bohong jugak kat org lain!!!

azizah :) said...

yup betul... hati tak pernah berbohong!

Jna marcello said...

dedeqqqq rinduuuuuuuuu ;D

nice sharing deq btul apa deq bgtw ni..
"tentang rasa"

Nur Afrina said...

betul2~ walaupun orang lain tak tahu, tapi diri sendiri tak dapat nak tipu~

~AmyLiana86~ said...

setuju...

Scha Iriney said...

jom la bohong beramai2.

Aishah Jahirah said...

mmg xmampu bohongi diri sendiri...

~didiey~ said...

setuju :)

Arina Shamsul said...

:) angkat tangan tinggi2 :) setuju :)!

Nurul Nadia said...

betol2...

Pija Dawood said...

betul tu..

Mrs Velentine said...

ni no akaun cimb bank akak
10110003353207(Suzyanna Yap)..dah bank in gtau..akak terus pos,,

Sue PeLik said...

betul! kita memang tak leh bohong diri kita sendiri kan??

Mia Liana said...

haah... betul tu.... ;)

.::: Princess MOMOY :::. said...

mendalam tu.
jaga-jaga takut merana diri. huhu

shidaR said...

benar sekali :)

nik ros said...

btol.kita jea yg kenal siapa diri kita kan :)