10 September 2012

TRIP KE UNIVERSITY MALAYSIA TERENGGANU (UMT)

assalamualaikum ..

aku masuk U ? eh U ? hahaha .. 
tidak sama sesekali ..

aku pergi ke UMT sebab nak hantar barang-barang untuk adik no 2 aku yang comel montel ni .. ekeke (maafkan along puji-puji kutuk sikit .. hehe)

masa dalam perjalanan nak pergi sana .. ayah aku lalu laluan kat masjid chalok ..
serius weh .. aku baru tahu ada jalan pintas ikut laluan tu ..
pasni kalau nak pergi terengganu ..
lalu ikut situ la cepat tapi jalan dia jangan nak kata la .. hahaha

ok dah .. aku takda idea sangat sekarang ni .. 
mungkin penat ..
hahaha ..

ceh .. dengan sewena-wenanya aku salahkan "PENAT" .. hahaha ..

jom tengok gambar .. biar gambar je bercerita .. 

 
wahai orang terengganu .. pernah nampak papan tanda tu tak ? 
kalau ada nampak .. sila berhenti membeli .. anda takkan rugi ..
sebab .. BESHHH sangat-sangat .. 


debaran UPSR .. tengok .. walaupun rela balik dari asrama sebab nak pergi tengok angah .. 
buku tak tinggal .. GUD LUCK for UPSR sayangg ..


ni adik no 8 dan 9 .. 
hehee .. takda gigi yea dik .. takpe .. nanti tumbuh gigi erk ..


ni wan nur aisyah hanim .. my adik no 2 .. duk blok ibnu majah .. kenal tak ?
kalau kenal .. tegur-tegur la .. dia seorang pemalu tapi baik .. ^_^


dalam perjalanan nak balik ke kampung pak kancil , setiu ..


lai lai lai .. tembikai murah .. haha .. 
ini wan saya .. (ayah) .. berhenti beli tembikai dulu sejenak .. haha

p/s : belajar rajin-rajin angah .. 
ipah .. gud luck UPSR .. 

7 comments:

nik ros said...

U akak dulu la kalau UMT tu..hehe

Everything's Everythings said...

Gd luck utk adik kau di UMT dan juga yg bakal UPSR tu :D
Bila sahaja UPSR tu?

Sue PeLik said...

good luck tau! belaja rerajin huhuhu

Mrs Velentine said...

gambar tuan punya blog mana..hehehe

shidaR said...

wahhh meriah hehee..dedeq ramai adik beradik prmpuan ke?

Herma Julianny said...

oow, dedeq ada 9 adik-beradik ke?
murah rezeki ibu dan ayah dedeq..
gud luck untuk UPSR adik dedeq ye..=)

Pecinta pink^^ said...

sme la..adek akma pun upsr thun ni:)