6 September 2012

LAWAK : HEMPON

 P/S : kadang-kadang kita ni cepat sangat terikut-ikut dengan peredaran masa kan ? pantang ada hempon baru .. nak je beli walaupun duit cukup-cukup untuk makan .. rela ikat perut .. bab kata pepatah .. "BIAR PAPA ASAL BERGAYA" ..

12 comments:

Isabel Diaz said...

hahah, sya setia pd yg 1. 3310 mmg the best :)

mama aryan said...

henpon 3310 tu mmg tahan jatuh berderai pun bole guna lg

Norashiqin Kamaruzaman said...

hahah biar papa asal bergaya...pastu lapa nganga mulut cam buaya.. ish3

Herma Julianny said...

hehehe..
orang kata, gila gajet..=p

cci said...

ye lor.. sekang ni ape yg nampak itu yg nak.. tambah2 kalo keluaran baru.. ngee~~~ tgh kumpul duit nak beli android.. lalalla.. :P

Che Rosliza Che mat said...

memang lawak kikiki...sis setiu kat kampung langkap...

Pecinta pink^^ said...

kita xde handphone :( cm ne :P hehe

eita said...

nokis 3310 tu kalau petong anjing ...anjing tu leh mati tau tak...heheheh

Everything's Everythings said...

hahaha kelakar betul xD
kesian kt 3310..

Michelle Hopell said...

hari tu ada buat WW pasal gamba nie. hehehe ..

http://damnright-welcomestalker.blogspot.com/2012/08/wordless-wednesday-16.html

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

Huhu..3310 memang kebal sehhh..antique tu :)

trah zain said...

haha.. lawak la en.3310 ni, nnti nk beli satu la..haha