15 September 2012

SELAMAT HARI MALAYSIA BUAT SAHABATKU ...


 kita bagaikan nasi lemak .. kenapa ? sebab ada antara kita yang semasin ikan bilis .. ada yang selemak telur .. ada yang gebu umpama nasi .. dan ada pula yang sejuk macam timun ..bila ditambah sambal yang manis dan pedas .. cukup lengkap semua rasa .. kita umpama adunan sempurna dalam sebuah negara yang sentosa .. seperti hidangan kegemaran kita .. kan kan .. hehe ..

SELAMAT HARI MALAYSIA ..




10 comments:

muhammad asyraf said...

suke-suke..betull.. kita ni seperti nasi lemak.. :)

emy|farid said...

eh eh, suka je. tapi tak nak jadi lemak. nak buang lemak je. hehe

haz said...

terliur la plak tengok nasi lemak tu. haha. btol3. mnusia kn pelbagai ragam.. tp itulah yg menjadikn kita semua sempurna. hee ^^

shinji izac said...

tanpa nasi lemak,siapalah kita, hihihiih~

selamat hari malaysia

jihah jimur said...

sedapnyer nasi lemak tuh^^

selamat Hari Malaysia^^

nik ros said...

selamat hari malaysia.syioknya cuti..hehe

Pecinta pink^^ said...

wah..patriotik2 :P hee..slmt hari mlaysia dear :D

Everything's Everythings said...

rindu dh dgn masakan ibu.. =.="
tak kena mengena dgn entry*

p/s: Selamat hari malaysia dan bgus perumpamaan kau tu hak2

shidaR said...

setuju..yay..hari malaysia ^_^

Ain Dzaya said...

nasiyang menyatukan semua jenis rumpun di Malaysia :)