16 September 2012

ENTRY BERGAMBAR | PANTAI RHU SEPULUH

assalamualaikum .. salam 1 malaysia ..

hari ni aku , mama , adik-adik dan sepupu pergi ke pantai rhu sepuluh untuk ....
untuk menyambut kepulangan adik aku no 2 dari UMT ..
hahaha .. macam jauh je UMT tu kan ?
padahal 45 minit je untuk pergi sana .. hahaha

ok .. sebenarnya pergi pantai rhu sepuluh saja je tuk jalan-jalan ambil angin sebab dah lama tak keluar jalan-jalan dengan pamily kan .. so .. apa lagi .. masa habis kerja awal la nak pergi situ pergi sini pun kan .. huhu ..

ok .. aku sekarang ni malas nak menaip sangat .. sebab mood demam .. 
hikhik .. bestkan aku .. main petik je alasan demam .. padahal malas ..
ala .. biasala manusia .. penuh dengan alasan .. kuangkuang ..

oppss .. membebel panjang-panjang pun korang tak baca kan kan .. hohoho .

ke baca ni ? waaa .. terima kasih sahabat ..

jom tengok gambar kat bawah ni .. 

selamat menjamu mata dengan gambar-gambar ni .. hehe ..



















OK .. habis sudah ..

hehehe ..

terma kasih sudi bace dan tengok-tengok ..

22 comments:

Maisarah Azmi said...

dulu masa study kat terengganu selalu singgah kat pantai nie.. cantik sangat..huhu.. rindunya nak gi sana

muhammad asyraf said...

Wah..bestnya.. x pernah pegi sana.. :)

nik ros said...

rindu nak pegi pantai jugak.masa akak balik kelate aritu tak sempat nak pi pantai

shinji izac said...

dah lama x mandi pantai..tapi takut kena panas..mengelupas kulit idung..hahaha

Pecinta pink^^ said...

yg baju pink tu..nk knal bole :P ahakzzz

Sue PeLik said...

bestnyaaa bila dapat pergi neh??

Cikgu Ma said...

penah gak sampai pantai ru..memang cantik pantai dia..


**org setiu ea? dekat dgn jertih kan? lupa dah..lama x g ganu (mcm la selalu pgi) hehe

eita said...

best sangat kalau lepak kat pantai..

Everything's Everythings said...

xpernah smpai lagi pantai ni.. berapa org adik bradik kau? tak termasuk sepupu lol..

p/s: aku baca je kot pnjg2 pun haha

elyna mirsada said...

amboi sakan bergmbr.hehe

cweet pinky said...

seronoknya , CP dah lama tak mandi laut nih , hehehe ~

onie said...

pantai la paling onie suka :D

Deqla manjew said...

mmg best beriadah kat pantai..angin sepoi2 bahasa... :)

Everything's Everythings said...

Y U NO UPDATE?

shidaR said...

wahhh syokknye dedeq :)
tgk dedeq xcmcm ank sulung hehee :)

trah zain said...

bestnye dpt g pntai, sy ni susah betul nak pg pntai, padahal dekat yg amat je pun..haish..

Herma Julianny said...

dedeq dengan adik2 sama je muka..>_<

Aida Omar said...

First time dengar pantai rhu sepuluh.. selalu dengar pantai rhu je. Bestnye kalau tgk matahari terbenam kat pantai kan. Sekali tengok kayu tempat korang berdiri tu dah macam raksasa dah. hehehe..

Anonymous said...

Hi, really like the appearance of ones website. Can you mind saying what theme youre making use of? I’m not used to this and i am hoping to have mine looking anywhere close to cool as yours. Many thanks.

Ain Dzaya said...

dalam ramai2 tu..yg baby last skali paling chumel..heheheww.

Ain Dzaya Carian Gadis Konfiden Kotex Fresh 2012. sila turun padang beramai ramai!

.::: Princess MOMOY :::. said...

dah lama x ke sana
comelnya adik baju pink tu
umur 2 tahun kan

Novelgurl said...

Adeh.rasa nak mandi pantai la.hehe