11 September 2012

SANGGUP MAKAN ? ?


Nasi Goreng Pataya

p/s : cun kan ? hahaha .. kalau aku kan .. dapat nasi macam ni .. compirm ambil gambar sini situ sana .. hahaha .. compirm sangat-sangat ..

13 comments:

jihah jimur said...

sanggup.. yummy!
mood: kebulor dh ni.. hehhehe

Everything's Everythings said...

Aku pernah tgk tutorial buat nasi Rilakkuma ni xD
best tapi mcm leceh je nk buat mcm tu =.="
last2 kedalam mulut kita juga perginya kan? hak2

Michelle Hopell said...

nak nak nak .. hehe.
comel :D

yoon da-hyun said...

haha !
comel gile -__-
simpan boleh ?? tak makan sampai bila2 .

Sue PeLik said...

tak sampai hati nak makan. huhuhu

muhammad asyraf said...

Pergh.. nak buat ni ada berjam lamanya.. :)

shidaR said...

amboii nk mkn pn pkir byk kali lpas mkn xde dah mknan mcm tu punya cantik heheee :)

ayu jue said...

kalau macam ni..nak makan pun sayang~

mama aryan said...

comelnyer..

nik ros said...

sedapynya.tapi mesti syg nak makan :)

ieja amieja said...

singgah ptg cni & follow u balik..

Mrs Velentine said...

makan jer kalau dh lapar

Pecinta pink^^ said...

comel nye..syg nak makan la deq..hoho :P