11 March 2015

HEPI BEDAY KE 45 TAHUN MA ..

Assalamualaikum

Ini cerita dah basi .. tapi tetap nak buat ENTRY .. ekeke .. 

Befday ma 030315 haritu .. 

Kami adik-adik pakat nak wat kejutan .. aku wakil adik-adik tuk belikan kek .. dan bawak adik bungsu .. haha .. tapi disebabkan adik bungsu kami yang tak pandai simpan rahsia .. pecah telur lerr ... ma aku da tahu awal-awal pelan kami .. 

Meh nak nyanyikan sikit lagu BEDAY .. hehe

"HEPI BEDAY TO U .. HEPI BEDAY TO U .. HEPI BEDAY TO U MA .. HEPI BEDAY TO U"

Pejam celik pejam celik .. dah 45 tahun umur ma aku .. hehe .. tapi still AWEK MUDA .. 

Hadiah ? 

MAAF ma .. kaklong dan suami , kakngah , kakcik dan suami , abe , ipah , ika , tihah , ain dan chacha tak sempat nak sediakan hadiah lain .. sebab memula kami plan nak belikan ma HANDBEG tapi stok habis lak .. hanya mampu sediakan kek dan sedikit makanan je .. walaupun apa yang kami sediakan tu tak seberapa .. tapi ma tetap senyum .. seronok betol bila tengok ma hepi .. IN SHA ALLAH .. hadiah untuk ma akan ada .. cuma postpone sikit .. hehe .. 

KAMI doakan ma sentiasa bahagia .. semoga dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang baik ... AMIN .. 







KAMI SAYANG MA dan jugak WAN .. TERIMA KASIH sebab MENJAGA KAMI dengan LIMPAHAN KASIH SAYANG ..

10 comments:

zazanizam said...

happy besday utk ma dedeq!

Mialia Amelia said...

happy birthday aunty. ehhee

tenku butang said...

HAPPY BESDAY AUNTI.. MUKA MAK DEDEQ MUDA GILER.. AWET MUDO

Maria Firdz said...

Muda lagi ma deq ni.. Sebaya abg sulung sy je... Selamat hari lahir ma dedeq...

nusha fasha said...

Slmt ulhthn mkck.
Nmpk 30an je...

Athirah Diyana said...

happy belated birthday ;)

Cik Ash said...

Happy belsted birthday untuk Ma Deq.. Awek Muda Ma..

dEdEQ dE wIshEs said...

MEKASIH SEMUA :) HEHEHE

azizah green line said...

muda lg mama dedeq..happy birthday aunty

hainom OKje said...

Hepy Bezday Kak Ma Deq....hihi....moga Kak Ma dirahmati Allah selalu. Untung ma Deq muda lagi dah nak dapat cucu