14 March 2015

ANAK KEMBAR SEPASANG

Assalamualaikum

Fuh .. anak sapa la tu kan kembar sepasang ? EH .. anak aku la .. hahaha .. 

Acegini cerite dia .. 

Entah kenapa semalam lena giler tido lepas incik suami tunaikan selera aku yang mengidam nak makan buah pauh kuning , buah jambu dan buah kemiyo .. (kemiyo camtu ke eja ? haha . tibai jela labu) .. mengidam pulak pukul 11 malam .. nasibla masa tu di kedai lagi . kalau da balik rumah .. kesian lak incik suami nak kena keluar ke bandar balik kan .. ekeke .. maaf ye incik suami .. cik isteri ni banyak ragam ..

Haaa .. berbalik pada anak kembar sepasang ni .. emm .. sebelum subuh .. aku ada mimpi yang aku da beranak .. memula tu rasa sakit perot macam nak terbirak .. pastu kejutkan incik suami dan cakap nak birak .. tapi entah macam mana dah ada dalam kereta .. hahahaha .. pastu tetiba baby tu da besar .. yang lelaki macam muka incik suami .. yang perempuan macam muka aku .. aiyoyo .. penangan mimpi memang hebat kan ?

Seronoknya kalau dapat kembar sepasang kan ? hehe .. 

Tapi aku syukur sangat-sangat diberi peluang untuk rasa pengalaman mengandung ni .. dan harap sangat bila tiba waktu bersalin nanti .. semua lancar dan selamat .. 

AMIN ..

* mimpi je tu anak kembar sepasang .. haha .. scan ada sorang je .. tapi kalau rezeki kembar .. terima je dengan 2 belah tangan . ihik

SEKIAN



13 comments:

Farah Huda said...

Amin.moga akak dpt kembar sepasang.

Cik Ash said...

Ingat deq dapat ank kembar... syok baca... semoga dipermudahkan buat deq nanti... akak bila la nk lalui pengalaman ni..

nik ros said...

kalau rezeki Allah bagi rezeki lebih apa salahnya kan :)

dEdEQ dE wIshEs said...

@FARAH HUDA : AMIN . HEHE ..

@CIK ASH : AKAK .. SABAR YE .. INSHA ALLAH .. AKAN TIBA WAKTU TU ..

@NIK ROS : KAN KAN . HEHE

✿ Ina Ainaa ✿ said...

Ena teringin nak dapat anak kembar nanti. Hehe semoga mimpi tersebut menjadi kenyataan.. amin

Yan Ty said...

In sha Allah dedeq semuanya akan baik2 saja nanti masa bersalin ...

Fatihah Fazlin said...

wahy wah wahhh..siap masuk mimpi ni.. semoga dipermudahkan masa bersalin nanti dedeq..

dEdEQ dE wIshEs said...

@INA AINAA : HEHE . AMIN . INAA .. CARIK PASANGAN YG ADE ADIK WADIK KEMBAR . KEBARANGKALIAN TU BANYAK TUK DPT BBY KEMBAR . EKEKE

@KAK YAN TY : AMIN .. MEKASIH SIS

dEdEQ dE wIshEs said...

@FATIHAH FAZLIN : HAHA .. MEKASIH .. AMIN :)

Maria Firdz said...

Hehe... Pnh juga mmp camtu... Tu tnda tak sbr nk tgk baby sbnrnya..

azizah green line said...

kalau kembar..syukur sgt2 kan..doakan kak dpt kembar lah..hehe

Nik Ainaa said...

mimpi pun xapa nk ada ank kembar. mna tahu suatu hari nanti, ada sunggh anak kembar :)

biar mimpi menjadi kenyataan ;)

Cik Ash said...

InshaAllah akak sabar ni... doakan akak taw...