31 October 2013

SANGGUP ROGOL DAN JADIKAN MAK PELACUR

Astagfirullah halazim

Agak-agak la nak minat bola pun .. takkan sanggup keluarkan kata-kata camtu .. apa nak jadi dah sekarang ni .. ish ish ish .. 


8 comments:

Zara Nurhaidah said...

Gila ker apa org ni..

Azeelia Azman said...

isk isk sampai mcm tu jadi nye

Muhammad Khairuddin Lim said...

Ya Allah mengucap......

♥♥ Nur ♥♥ said...

Wish mak die baca.... kecewanya hati seorang ibu jika tahu...mesti mak die x ampunkan...ya allah...

Deqla Manjew said...

ape ke jadah semua nih.. bola punye pasal je kot.. ish2.. kesian mak dia dpt anak mcm dia...

Nurakmaniza said...

mental kut... dunia...dunia...b'ckp pun dah xbetul...astagfirullahalazim

Siti Aisyah said...

Cakap dah tak ingat dunia ape -_-
Kronik sangat dengan bolanya..
Sumpah Aisyah cakap..

Bola ni kekadang boleh buat orang macam tak keruan+gila tau.. Bila org x puas aty, mule la ckp benda2 yg xelok..

#DuniaAkhirZaman

kamil salleh said...

Mental dia ni rosak teruk, kena hantar ke pusat pemulihan akhlak dll.