22 October 2013

LAWAK | ANTARA SOALAN LAWAK USTAZ AZHAR IDRUS

SoalanߘΠ: Saya masih muda, mana patut saya pilih dulu, haji atau kahwin? 
Ustaz : Kalo kamu tengok tiang lampu nampak macam awek, wajib kahwen dulu.

Soalanߙɠ: Selepas dengar ceramah ustaz ini apa patut dibuat?
Ustaz : Balik rumah makan nasi la, tanya aku plak, mana aku tau.

Soalanߘ۠: Ular dan kala jengking sunat dibunuh, boleh ustaz terangkan tentang haiwan ini?
Ustaz : Buka channel Astro "Animal Planet". Aku bukan pakar hewan.

Soalan : Apa hukum besarkan payudara?
Ustaz : Adoi macam-macam, guna bahan kekal seperti silikon haram, tapi dgn cara bersenam, nak besar mana pon boleh..

Soalan : Bolehkah bergambar bersama dengan makwe?
Ustaz : Boleh jika bertiga, dan bapak makwe tu duduk ditengah-tengah.

Soalan : Apa hukum asyik teringat kekasih lama?
Ustaz : Ini soal hati, x berdosa, sedangkan selipar jepun yang hilang pon kita teringat-ingat..

Soalan : Ketika berwudhu' saya selalu terasa nak terkentut, tolong saya ustaz...
Ustaz : Nak kentut pun mintak tolong aku... kentut kena tahan sendirilah.

Soalan : Betul ke ustaz kata pakai tudung tu tak wajib?
Ustaz : Betul, boleh tutup rambut pakai baldi asalkan tak nampak... tapi tebuk sikit lubang untuk mata...

Soalan : Di mana ustaz beli kopiah?
Ustaz : Mentang-mentang boleh tanya soalan, itupun tanya, nasib baik tak tanya kat mana aku beli underwareߙʮ..

*sekadar hiburan

2 comments:

Eh? Syiera Firdaus said...

jemput join :)

http://sayasyiera.blogspot.com/2013/10/twenty-days-ga-by-syiera-firdaus.html

hainom OKje said...

Haha....UAI mmg best dan lawak...tp ada org komplen jugak dia ni tau Deq....terlampau lawak... okje, ok jerr...